آلگری:امشب می تواند شب درخشش پاتو باشد

۰۱م آذر ،

   اندرلشت درپایان هفته چهارم رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با تنها یک امتیاز اختلاف نسبت به میلان در رده سوم این گروه   قرار گرفته در حالی که تنها دو بازی دیگر تا پایان مرحله گروهی این فصل از رقابت ها باقی مانده و این تیم بلژیکی این شانس را دارد تا با پیروزی برابر میلان همچنان به حضور در دور بعد این رقابت ها امیدوار باشد.

 به گزارش گل و به نقل از ac-milan.ir-آلگری در کنفرانس پیش از بازی برابر اندرلشت از هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا گفت :”بدون شک بازی سختی پیش رو خواهیم داشت. در واقع چیزی مشابه آن چه تا این لحظه سپری کرده ایم. بازی در لیگ قهرمانان همیشه دشوار است اما ما همه ی تلاش خود را می کنیم تا بهترین نمایش مان را ارائه دهیم. “

آلگری در رابطه با تساوی ۲-۲ برابر ناپولی از هفته سیزدهم سری آ ایتالیا چنین گفت”: ما عملکرد خوبی برابر ناپولی داشتیم. چندین اشتباه فردی در آن بازی رخ داد به طوری که می توان گفت این گونه موارد ها طبیعی است.چهارشنبه شب بازی سختی پیش رو خواهیم داشت اما تیم ما در شرایط فیزیکی خوبی قرار دارد.”

 میلان  بازی برابر ناپولی را در حالی که ۲-۰ از حریفش عقب بود با نتیجه ی تساوی به پایان رساند اما آلگری امیدوارست  که دیگر در چنین شرایطی قرار نگیرد:” امیدوارم که دیگر نیازی به مبارزه برای بازگشت به بازی نداشته باشیم چرا که پیش بودن از حریف برای هر تیمی بهتر است.”

 آلگری ۴۵ ساله در رابطه با بازیکنانش گفت”: پاتو بازیکن مهمی برای تیم ماست. این بازی می تواند بازی درخشش او باشد. بواتنگ عملکرد خوبی در برابر ناپولی داشت که یک نشانه ی خوب برای ما و خود پرینس بوآتنگ است. روبینیو یک پاس گل خوب برای گل تساوی میلان ارسال کرد که تنها قهرمانان بزرگ می دانند چگونه باید این کار را باید انجام دهند. من هنوز تصمیم نهایی را برای انتخاب بازیکنانم نگرفته ام.”

 میلان در حالی برابر ناپولی به تساوی ۲-۲ رضایت داد که اشتباهات آبیاتی تاثیر فراوانی در این نتیجه داشت.الگری در ادامه در رابطه با آبیاتی و شرایط گروهی که تیمش در آن قرار دارد چنین گفت: “مشکلی با آبیاتی نداریم. او یک اشتباه انجام داد ؛ هر کسی ممکن است اشتباه کند.من همیشه گفته ام که شرایط گروه ما متعادل است و هیچ تیمی از پیش صعود کرده نیست و نتیجه ی نهایی روز آخر مشخص خواهد شد.زمانی که ما برابر اندرلشت قرار می گیریم ،از نتیجه ی بازی زنیت نیز مطلع خواهیم بود و این می تواند یک امتیاز مثبت برای ما باشد.

 الگری در ادامه گفت”: بدون شک من از امتیازات تیمم در شرایط فعلی راضی نیستم. اما اگر این نتایج را گرفته ایم شاید شایستگی ما این طور بوده . با این حال دو بازی دیگر پیش روی ماست و باید تلاش کنیم تا به دور بعد این رقابت ها برسیم.”

 آلگری در رابطه با دیدار دوباره برلوسکونی از کمپ تمرینی میلان چنین گفت “: توصیه های رئیس باشگاه همیشه مهم می باشند و دیداربا  او برای همه ی تیم فوق العاده بود.من فکر می کنم بحث کردن با او دربارهٔ ی فوتبال همیشه جذاب است.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.