آلگری: تنها بر روی یک هدف تمرکز کرده ایم

۲۷م اسفند ،

 بازیکن سابق منچستر سیتی که در ژآنویه راهی میلان شد موفق شد در ششمین بازی برای میلان ۷ بار گلزنی کند.

به گزارش پایگاه خبری میلان در ایران، آلگری پس از پیروزی ۰-۲ برابر پالرمو به خبرنگاران گفت “فکر می کنم این بهترین فرصت برای بالوتلی است همانطور که او برای اولین بار توانست در تیمی که پر از بازیکنان جوان است بسیار حرفه ای و عالی عمل کند”

او در ادامه گفت:” او کاملا با خونسردی و حرفه ای عمل کرد.او  به مدت هفت یا هشت سال در صحنه های اروپایی حضور داشته اما این بهترین فرصت برای نمایش کیفیت او است”.

این مربی با تجربه در رابطه با الشعراووی که در اوایل نیمه دوم تعویض شد چنین گفت: ” استفان فصل فوق العاده ای که کسی انتظار آن را نداشت را سپری کرده بنابراین افت جزئی او کاملا طبیعی بوده.او امروز بازی خوبی انجام داد و حتی در آستانه گلزنی نیز بود اما در حال حاضر او نیاز به آمادگی بدن کامل دارد و نباید زیاد خسته شود تا بتواند با تمام توان به تیم کمک کند”.

آلگری در رابطه با آینده اش در باشگاه روسونری گفت: ” در حال حاضر تنها بر روی یک هدف تمرکز کرده ایم چیزی که غیر ممکن به نظر می رسید. آینده من در باشگاه میلان ؟ هیچ چیزی در این باره نمی دانم و تنها می دانم که تا سال ۲۰۲۴ با میلان قرارداد دارم”.

آلگری در پایان گفت: “برلوسکونی جملات زیبایی در رابطه با من گفت و باشگاه به من باور دارد حتی زمانی که امتیازات زیادی در جدول نداشتیم”.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.