آلگری: میلان در مسیر صحیح قرار دارد

۱۲م دیماه ،

روسونری در تابستان قبل ستاره هایی مانند زلاتان و تیاگو سیلوا را از دست داد. همین مسئله روی عملکرد این تیم در فصل تاثیر گذار بود و سبب شد تا آنها در حال حاضر در رتبه هفتم جدول لیگ برتر قرار بگیرند.

 آلگری در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت گفت:” ما با تمرکز روی بازیکنان جوان، در مسیر صحیح قرار داریم. ما یک میلان جدید را بنا کرده ایم و این دستاوردی است که نیاز به شور و اشتیاق و همین طور زمان دارد. رئیس برلوسکونی مسیر درستی را انتخاب کرده است. در بحران اقتصادی فعلی ایتالیا کسی نمی تواند دستمزد ۷ میلیون یورویی را بپردازد و از نظر فرپلی مالی هم مرتکب تخلف نشود.”

میلان در حال حاضر با ۲۷ امتیاز از ۱۸ دیدار، ۶ امتیاز با تیم رده ششمی رم فاصله دارد و ۱۷ امتیاز نیز از یوونتوس صدرنشین عقب است.

” من از امتیازاتی که تاکنون به دست آوردیم، راضی هستم. هرچند می توانستیم امتیازات بیشتری داشته باشیم. من سال را در شرایطی به پایان می رسانم که با شرایط متفاوتی سازگار شده ام. هوش و زیرکی را می توان در توانایی یک نفر در تغییر شرایط هم درک کرد. در شرایط دشوار هم آرامشم را حفظ می کنم و اجازه نمی دهم عصبیت اوضاعم را به هم بریزد. شاید به این خاطر که توانستم اعتماد باشگاه را حفظ کنم، همچنان در این شغل هستم. 

من به آنها گفتم که این شرایط را پشت سر خواهیم گذاشت و در مسیر صحیح قرار داریم؛ هرچند دیدار مقابل رم نشان داد که چندان مستحکم نیستیم. من تا سال ۲۰۲۴ قرارداد دارم اما واضح است که از بودن در میلان خوشحال هستم و دوست دارم که پس از آن هم در این باشگاه بمانم. چالش بازگشت به جمع مدعیان در سه – چهار سال آینده فوق العاده خواهد بود.”

او همچنین در مورد پاتو و روبینیو، دو مهاجم این تیم، که در آستانه جدایی قرار دارند، گفت:” اگر پاتو و روبینو بروند، بیش از پیش ناراحت خواهم شد؟ احساسات متفاوتی خواهم داشت.

پاتو پتانسل بردن توپ طلا را دارد اما من درک می کنم که او باید اعتماد به نفسی که به خاطر مصدومیت ها از دست داده را بار دیگر به دست بیاورد.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.