آلگری: میلان در نیم فصل دوم بهتر می‌شود

۵ م دیماه ،

میلان فصل جدید رقابت‌های سری A را بسیار بد آغاز کرد و تا رده‌های پایین جدول سقوط کرد. با این حال سران باشگاه آلگری را اخراج نکردند و اعتماد خود را به او حفظ کردند.

نتایج میلان با هدایت آلگری و درخشش الشعروای رفته‌رفته بهتر شدند و در پنج بازی اخیر چهار پیروزی و تنها یک شکست را به دست آوردند.

آلگری سرمربی جوان روسونری که دو سال پیش تیمش را قهرمان کرد و به عنوان بهترین سرمربی انتخاب شد، روزهای خوشی را برای نیم فصل دوم پیش‌بینی می‌کند.

وی در گفت‌وگویی که با شبکه اسکای اسپورت داشت، گفت: روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم، اما سران باشگاه واکنش خوبی از خود نشان دادند. میلان یک باشگاه ممتاز است. معمولا وقتی یک تیم با بحران مواجه می‌شود اولین کسی که انگشت اتهام به سوی او دراز می‌شود و باید تاوان پس دهد، سرمربی تیم است. خوشبختانه در میلان با من این گونه رفتار نشد. حتی پس از شکست مقابل فیورنتینا که گالیانی از من خواست به دفتر برلوسکونی بروم به من اطمینان داد که اصلا بحث اخراج و یا اولتیماتوم مطرح نیست. در آن جلسه گفتم که به زودی تیم به شرایط عادی خود بر می‌گردد.

آلگری دربارهٔ نیم فصل دوم گفت: اطمینان دارم که در نیمه فصل دوم خیره کننده ظاهر خواهیم شد، چرا که چیزی را برای از دست دادن نداریم. باید بازی مقابل سیه‌نا را با پیروزی پشت سر بگذاریم و جمع امتیازهای خود را به عدد ۳۰ برسانیم. نباید فکر کنیم که با یک پیروزی می‌توانیم شرایط خود را تغییر دهیم. تا ماه فوریه بازی‌های حساسی پیش‌رو داریم باید با کسب نتیجه‌ لازم شرایط خود را در جدول بهتر کنیم. نباید فراموش کنیم که ما در لیگ قهرمانان اروپا هم از مرحله گروهی صعود ‌کرده‌ایم و نمی‌توان این موفقیت را دسته کم گرفت، آن هم در گروهی که تیم بزرگی همچون مالاگا وجود داشت.

میلان در جدول رده‌بندی رقابت‌های سری A با ۲۷ امتیاز در رده هفتم قرار دارد و با تیم صدرنشین یوونتوس ۱۷ امتیاز اختلاف دارد.

این تیم باید در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم پر ستاره بارسلونا برود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.