آماده باش و اجرای فوریتهای چهارشنبه سوری در منطقه ۱۸

۲۴م اسفند ،

جانشین شهردار در ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۸، از آماده باش و اجرای فوریتهای چهارشنبه سوری در منطقه ۱۸ به منظور رفاه شهروندان و ایجاد امنیت در محلات و خیابانهای این منطقه خبر داد.

خسرو بهزادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: مرکز فرماندهی و مدیریت بحران شهرداری منطقه ۱۸ با هدف پیشگیری از آسیب های احتمالی در سه شنبه آخر سال عملیات، پیشگیری، مقابله و کاهش خطرات ناشی از حوادث احتمالی را با همکاری سازمانهای تخصصی عضو ستاد اجرا می کند.
وی با بیان اینکه توضیحات بیشتر افزود: در اجرای این طرح ستادهای مدیریت بحران نواحی منطقه۱۸، سازمان ها، کمیته های تخصصی، گروه های داوطلب واکنش اضطراری و مدیران بحران اماکن مشارکت و همکاری دارند. 
بهزادی با اشاره به نحوه اجرایی این طرح گفت: با فعال ساختن مرکز فرماندهی و کنترل ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۱۸ بهره گیری از توان و امکانات سازمانهای عضو هدایت عملیات مقابله با حوادث در سه شنبه آخر سال، قابلیت های سخت و نرم افزار موجود در زمینه کاهش خسارات ثانویه توزیع صحیح، اصولی و عملی امکانات کلیه دستگاه های عضو به خصوص سازمان آتش نشانی، اورژانس، بیمارستانها، پلیس هلال احمر و ارگان های دیگر این طرح اجرا خواهد شد. 
وی ادامه داد: از ساعت ۱۶ روز سه شنبه برای اعضای ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۸ و کلیه سازمانهای هماهنگ کننده عضو ستاد وضعیت آمادگی کامل را اعلام نموده و سامانه فرماندهی اتفاق در ستاد شهرداری منطقه ۱۸ فعال می گردد. 
بهزادی در پایان با اشاره به اقدامات دیگر در اجرای فوریتهای چهارشنبه سوری در منطقه ۱۸ افزود: پیش بینی شده از سامانه دوربین های ترافیک به صورت نامحسوس، استفاده از کلیه بیسیم ها به ویژه مرکز انتظامی دادسرا، آتش نشانی، اورژانس تهران در راستای کسب خبرها، اطلاعات، اخذ نتیجه اقدامات، با ایجاد تعامل سریع اصولی و منطقی در جهت هم افزایی از طریق سامانه های موجود در مرکز فرماندهی و کنترلی، شرایط تبادل اطلاعات میان دستگاه های مسئول با اجرای این طرح، امنیت شهروندان در منطقه فراهم شود./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.