آماده باش پلیس لهستان چند ساعت مانده به دیدار آلمان و ایتالیا

دیدار تیم های فوتبال ایتالیا و آلمان در مرحله نیمه نهایی مسابقات جام ملت های اروپا تاساعتی دیگر در ورزشگاه ملی ورشو برگزار می شود.

به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های آلمان،پلیس لهستان تنها چند ساعت مانده به آغاز دیدار تیم های ملی فوتبال ایتالیا و آلمان از ترس احتمال حمله تروریستی، تدابیر امنیتی خود را در این کشور تشدید کرده و تمام نیروهای پلیس شهر ورشو که بیش از ۶ هزار نفر را شامل می شود،درحالت آماده باش به سر می برند.

وضعیت آماده باش پلیس بعد از آن برقرار شده که پلیس مرزی لهستان امروز در شرق این کشور قایق کوچکی را توقیف کرد که مقدار زیادی مواد منفجره، یک دستگاه تلفن همراه و تصاویری از ورزشگاه ملی ورشو محل برگزاری دیدار تیم های فوتبال آلمان و ایتالیا درون آن یافت شد.

‘یاتشک چیشوکی’ وزیر کشور لهستان درمورد کشف این قایق ماهیگیری کوچک، گفت: ما اطلاعاتی دریافت کرده ایم که از احتمال وقوع یک تهدید تروریستی خبر می دهد.

وزیر کشور لهستان در عین حال گفت که درحال حاضر، هیچ نشانه ای مبنی بر وجود یک خطر مشخص برای اشخاص و یا اماکن مشخص وجود ندارد.

دیدار تیم های فوتبال آلمان و ایتالیا در مرحله نیمه نهایی،آخرین مسابقه این دوره از رقابت ها است که تا ساعاتی دیگر در ورزشگاه ملی ورشو لهستان به عنوان یکی از دو میزبان یورو ۲۰۱۲ برگزار می شود.

دیدار فینال این مسابقات نیز براساس برنامه یکشنبه شب بین تیم اسپانیا و برنده دیدار امشب،در شهر کیف اوکراین برگزار خواهد شد.

اروپام ** ۲۰۵۱** ۱۷۰۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۰۵۴۳۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.