آمادگی ۲۰ هزار پایگاه درجشن عاطفه ها

فروردین ۱۴۰۳

معاون توسعه و مشارکت های فردی کمیته امداد امام خمینی (ره)،

معاون توسعه و مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی از آمادگی ۱۱۰ هزار پایگاه درسطح مدارس و ۲۰ هزار پایگاه شهری درروز جشن عاطفه ها خبر داد.

سعید ستاری در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به نوزدهمین سال برگزاری جشن عاطفه ها بیان داشت: امسال ۱۱۰ هزار پایگاه مدارس سراسر کشور در روز چهارشنبه ۱۰ مهر ماه، ۲۰ هزار پایگاه شهری درروز پنجشنبه ۱۱ مهر و میعاد گاه نماز جمعه و مسیر راهپیمایی نمازگزاران در روز جمعه ۱۲ مهر ماه، آماده دریافت کمک های مردم نوع دوست ایران است.

وی با بیان اینکه روش های متعدد متناسب با شرایط کمک کنندگان در نظر گرفته شده است گفت: دانش آموزان می توانند با استفاده از پاکت های طراحی شده وجوه های نقدی خود را در صندوق های مشخص در مدارس قرار دهند که ویژگی آن نا مشخص بودن وجوه کمکی هر فرد است.

وی تصریح کرد: همچنین شماره حساب ۳۳۳۳ بانک ملی شعبه پیام انقلاب و ۷۷۷۷ بانک ملی شعبه کمیته امداد قابل واریز در تمام شعب آماده دریافت کمک های مردمی خواهد بود.

ستاری با اشاره به دیگر روش های کمک در روز عاطفه ها افزود: کارت های الکترونیکی عضو شبکه شتاب و اپراتورهای همراه اول و ایرانسل با استفاده از سیستم ussd و شماره گیری #۳۳۳۲*۷۳۳* کمک های خود را به دانش آموزان نیازمندان ارسال کنند.

وی در خصوص نحوه ی توزیع کمک هی جمع آوری شده گفت: کمک های جمع آوری شده در مدارس از طریق انجمن اولیا و مربیان هر مدرسه که دانش آموزان نیازمند همان مدرسه را شناسایی کردندن و در مساجد کشور نیز از طریق هیئت امنای مساجد که دانش آموزان نیازمند محل را شناسایی کردند، توزیع کمک های جمع آوری شده درپایگاه های امداد بین دانش آموزان تحت پوشش امداد با حفظ عزت و کرامت آنان توزیع می شود.

ستاری به جشن عاطفه های سال قبل اشاره کرد و اظهار داشت: سال ۹۱، ۲۵میلیادر تومان از محل جشن عاطفه ها جمع آوری شد که ۱۸ میلیارد تومان پایگاه های امداد و ۷میلیارد و ۸۰۰میلیون تومان را پایگاه های مدارس کشور به خود اختصاص دادند.

وی در پایان با بیان اینکه کمک های مردمی تا ۲ روز بعد از جشن عاطفه ها به دست دانش آموزان نیازمند رسید خاطرنشان کرد: براساس توسعه ی برنامه ها پیش بینی می شود امسال ۴۰ میلیارد تومان از محل جشن عاطفه ها جمع آوری و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شود.

به گفته ی ستاری ۷۰۰ هزار دانش آموز تحت پوشش این نهاد قرار دارند./ ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.