آمادگی بیش از ۱۰ استان برای میزبانی جشنواره تجسمی فجر

۲۶م دیماه ،

سینماپرس-گروه هفت هنر/ تاکنون ۱۱ استان برای میزبانی پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش سینما پرس به نقل از روابط عمومی پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر، عبدالرحیم سیاهکارزاده؛ دبیر اجرایی پنجمین جشنواره تجسمی فجر گفت: تاکنون ۱۱ استان برای میزبانی پنجمین جشنواره تجسمی فجر پاسخ مثبت داده اند که استانهای نهایی در هفته اول بهمن ماه اعلام می گردد.

سیاهکارزاده ادامه داد: آمادگی برای برگزاری پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در تمام استان ها وجود دارد و به این منظور با ادارت کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها مکاتبه شد تا استانهایی که شرایط، آمادگی و فضای مناسب برای میزبانی جشنواره را دارند، به دبیرخانه جشنواره اعلام کنند که تاکنون ۱۱ استان برای برگزاری پنجمین جشنواره تجسمی فجر پاسخ مثبت داده اند و در چند روز آینده تعداد نهایی استانهای میزبان جشنواره مشخص می گردد.

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر افزود: آثار رشته های کاریکاتور، عکس، پوستر و تصویرسازی جشنواره که قابلیت تکثیر دارند با توجه به فضای نمایشگاهی استانها علاوه بر تهران در استانهایی که آمادگی دارند به نمایش گذاشته می گردد.

وی گفت: تمرکز زدایی از رویکردهای جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر است که از اولین دوره به آن توجه شده و در این دوره هم بر اساس آمادگی استانها برای آن برنامه ریزی می گردد.

پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته های نقاشی،‌خوشنویسی، نگارگری، سفال، مجسمه سازی، عکس، پوستر، کاریکاتور و تصویرسازی به دبیری سید عباس میرهاشمی ۱۴ بهمن تا ۱۲ اسفندماه سال جاری برگزار می گردد.

انتهای پیام/ص/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۴۰۰۲۱


شبکه خبری سینمای ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.