آمادگی شهرداری منطقه ۱۱ برای برگزاری مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)

۱۳خردادماه،

ضلع شمالی حرم مطهر امام خمینی(ره) به منظور برگزاری بیست و چهارمین مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران آماده میزبانی از زائرین شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ ستاد بزرگداشت مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) به مناسبت بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام راحل (ره) به منظور خدمت رسانی به زائرین مرقد مطهر نسبت به انجام عملیات آسفالت و رفع نواقص عمران نظافت پهنه از جمله شستشوی جداول المان ها و مخازن زباله موجود در پهنه جمع آوری و حمل خاک و نخاله مازاد باز پیرایی فضای سبز و زیباسازی و نور پردازی محوطه اقدام کرده است.
از دیگر اقدامات انجام شده رفع نواقص تابلوهای موجود در پهنه خط کشی باکس پارکینگ و محوری اجرای خط کشی سرعتگیر مجاری اصلاح دید و نصب تابلوهای انتظامی جمع آوری تابلوهای غیر استاندارد و فاقد تابلو آماده سازی و تهیه بنرهای تبلیغاتی نصب داربست و چادر رنگ آمیزی لوله های داربست و جداول رفع نواقص تاسیسات برق و آبی سرویس های بهداشتی بوده است.
همچنین برگزاری برنامه های فرهنگی با رویکرد محتوایی و بر پایی ایستگاه بانوی انقلاب اسلامی در حرم مطهر همراه با ارائه خدمات فرهنگی از جمله عکس یادگاری برنامه قرآن بخوانید و جایزه بگیرید و اهدای محصولات فرهنگی در ایستگاه منطقه ۱۱ به اجرا در خواهد آمد.
شایان ذکر است اداره خدمات شهری و بازیافت منطقه ۱۱ پس از برگزاری مراسم نسبت به پاکسازی محیطی و نظافت کامل پهنه جمع آوری و تفکیک پسماندهای خشک اقدام خواهند کرد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.