آمادگی لازم شهرداری ناحیه یک منطقه ۸ برای آغاز مدارس

فروردین ۱۴۰۳

شهردار ناحیه یک منطقه ۸ از آمادگی برای آغاز سال تحصیلی تازه در سطح ناحیه خبر داد.

حسین بیاتانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، نظافت و شستشوی مبلمان شهری ایستگاههای اتوبوس، تابلوهای ترافیکی، جداول، پل های عابر پیاده، نرده ها و سطل ها در اطراف مدارس، نصب و یا اضافه کردن سطل زباله و بازیافت در داخل معابر، رسیدگی ویژه به سرویس های بهداشتی سطح ناحیه و نصب پلاکاردهای مناسب صورت گرفته است.

وی با اشاره به جمع آوری نخاله های ساختمانی از سطح معابر و پیاده روها افزود: تعمیرات عمرانی جزئی در محدوده ی مدارس شامل جدول گذاری، احداث پیاده روها، آسفالت خیابان و خط کشی ترافیکی به خصوص مسیرهای عابر پیاده نیز صورت گرفته است.

وی ادامه داد: تهیه، کاشت و توزیع درخت و درختچه گل فصل، کاشت گل در باغچه ها و داخل مدارس، هرس و فرم دهی باغچه ها به ویژه معابر منتهی به مدارس رسیدگی به فضای سبز داخل مدارس از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی اظهار داشت: آمادگی لازم جهت جلوگیری از هر گونه سد معبر و تکدی گری در تمام ایام سال و زمان بازگشایی مدارس صورت پذیرد و کلیه دیوار نوشته ها، آگهی ها به خصوص در درب منازل و دیوار مدارس امحاء می گردد.

وی تصریح کرد: در این طرح تعداد ۱۸ باب مدرسه نقاشی، ۲ مدرسه ایزوگام و ۴ مدرسه آسفالت گردید.

بیاتانی در پایان با ابراز خرسندی از فرا رسیدن فصل مدارس خاطر نشان کرد: با توجه به این که دانش آموزان با نشاط خاصی به استقبال مهر و گشایش مدارس می روند و حفظ امنیت و سلامت دانش آموزان بسیار مورد توجه قرار دارد توجه به حذف موانع زائد در معابر اصلی از جمله فعالیت های ضروری شهرداری ناحیه یک در این طرح بوده است. 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.