آمادگی منطقه ۸ در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید

شهردار منطقه ۸ از تشکیل نخستین جلسه” ستاد مهر” به منظور هماهنگی دستگاههای مربوطه برای جا به جایی شهروندان به ویژه دانش آموزان در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید خبر داد.

 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هشت، محمد مهدی شادالوئی با اشاره به اینکه بازگشایی مدارس تغییرات زیادی در ترددهای شهری ایجاد می کند؛ گفت: کاهش زمان تاخیر و جلوگیری از تراکم ترافیکی در نقاط بحرانی سطح منطقه از جمله اهداف تشکیل این ستاد است.
 
وی با اشاره به تامین امنیت عبور دانش آموزان در زمان عبور از عرض معابر افزود: اجرای ایمن سازی معابر، بازسازی کلیه ایستگاههای اتوبوس، بهسازی پایانه های حمل و نقل عمومی، افزایش کیفیت علائم افقی و عمودی و… از دیگر برنامه های اجرایی شهرداری منطقه ۸ در راستای اجرای طرح استقبال از مهر است.
 
شهردار منطقه ۸ در ادامه با اشاره به باز پیرایی و زیبا سازی فضاهای عمومی گفت: پاکسازی معابر و دیواره ها، بهسازی فضای سبز ، نظافت عمومی، پاکسازی پیاده روها و… از  جمله برنامه های معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه در طرح استقبال از مهر است.
 
شادالوئی در ادامه افزود: مدیریت شهری منطقه ۸ تمام توان خود را به کار بسته تا دانش آموزان و دانشجویان بتوانند به موقع در مراکز آموزشی حضور پیدا کنند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.