آمادگی ناوگان حمل نقل عمومی برای خدمت رسانی در روز قدس و عید فطر

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر تشکری هاشمی افزود: امروز سرفاصله حرکت قطارها در خط ۴ مترو به ۷ دقیقه کاهش پیدا کرد، ضمن این که خدمات مترو برای شرکت کنندگان در مراسم مذکور به صورت رایگان عرضه شد.

وی با اشاره به حضور اتوبوس های شرکت واحد بر محل های همیشگی و مساجدی که هر هفته از آن مکان ها به سمت محل برگزاری نماز جمعه خدمت رسانی می کند، اظهار داشت : علاوه بر این خدمات ویژه ناوگان اتوبوسرانی با استفاده از یک هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس از ساعت ۸ صبح تا پایان مراسم و برگزاری نماز جمعه به صورت رایگان در خدمت شهروندان قرار گرفت.

معاون شهردار تهران از خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی از ۴۳ میدان و پایانه به سمت مسیرهای هشت گانه راهپیمایی خبر داد و تصریح کرد: همچنین نسبت به تقویت تمامی خطوط اتوبوسرانی که به ایستگاه های اصلی مترو منتهی می شوند نیز اقدام شد تا مسافران مترو با سرعت و سهولت به مسیرهای راهپیمایی منتقل شوند.

وی از دپوی اتوبوس های شرکت واحد در ۹ محل از پیش تعیین شده خبر داد و اضافه کرد: ناوگان تاکسیرانی نیز در ۱۳ مسیر جهت جا به جایی راهپیمایان به میعادگاه نماز جمعه فعالیت داشت، ضمن این که تاکسی های ون در سه محل برای افرادی که به هر علت برای رسیدن به خانه و خانواده های خود نیازمند کمک بودند، مستقر شدند.

تشکری هاشمی با بیان این که با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، وسایل نقلیه عمومی بلافاصله بعد از پایان خدمات رسانی به راهپیمایان روز قدس برای نقل و انتقال شهروندان به مراسم نماز عید فطر آماده می شوند، تاکید کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی برای جا به جایی نمازگزاران عید فطر آمادگی دارد.

وی با اشاره به این که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در سخنرانی اخیرشان در دیدار با آزادگان سر افراز مساله قدس را مساله اساسی دنیای اسلام دانستند، اعلام کرد: به این منظور تمام توان و ظرفیت خود را جهت حضور هر چه با شکوه تر شهروندان روزه دار در مراسم راهپیمایی روز قدس به کار گرفتیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان خاطرنشان کرد: مدیریت شهری جهت خدمات رسانی در مراسم نماز عید فطر به عنوان یکی از بزرگ ترین اعیاد مسلمانان نیز از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد کرد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.