آمار فروش نمایش های در حال اجرای تالارهای مجموعه «تئاترشهر» اعلام شد

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از سینما پرس در تاریخ شنبه ۲۰م آبان ۹۱،

سینما پرس گروه هفت هنر/آمار فروش نمایش های در حال اجرای تالارهای مجموعه تئاترشهر از تاریخ ۱۴/۸/۱۳۹ الی ۱۹/۸/۹۱ اعلام شد و در این مدت نمایش خدای کشتار به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی به عنوان پرفروش ترین نمایش شناخته شد.

به گزارش تفسیری سینما پرس نمایش خدای کشتار به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی که از تاریخ ۱۲/۷ /۹۱ در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه رفته است ۲۱۱۳۸۰۰۰ ر یال و نمایش هفت شب با مهمانی ناخوانده در نیویورک به کارگردانی فرهاد آئیش نیز به مبلغ ۵۲۹۰۰۰۰۰ ریال به فروش رفته اند.

طبق این گزارش تفسیری نمایش طوفان به کارگردانی آرش دادگر ۱۶۳۲۰۰۰۰ ریال، عطسه ۲۱ دسامبر به کارگردانی محمد مهدی خاتمی ۱۴۹۶۰۰۰۰ ریال، سه مرثیه هذیان به کارگردانی روزبه حسینی ۲۰۰۱۰۰۰۰ ریال، نمایش دلقک دو ملیتی به کارگردانی مجید رحمتی ۹۱۰۰۰۰۰ ریال، نمایش با جانی دپ در فتو شاپ به کارگردانی سید علی هاشمی ۱۷۱۷۵۰۰۰ ریال و نمایش کانگرو به کارگردانی علیرضا اولیایی نیز ۱۱۷۵۰۰۰ ریال به فروش رسیده اند.

همچنین نمایش کمدی مرثیه وارثان به کارگردانی جواد نوری که در تماشاخانه سنگلج در حال اجرا است مبلغ ۱۶۹۵۸۰۰۰۰ ریال به فروش رسیده است.

نمایش های پسرک نون زنجبیلی به کارگردانی فاطمه ابرار و تصمیم، تصمیم به کارگردانی مهدی فرشیدی سپهر کخ در ساعات ۱۸ و ۱۹:۳۰ در تالار هنر اجرا می شوند به ترتیب ۷۷۷۰۰۰۰۰ و۲۲۰۲۴۰۰۰ ریال به فروش رسیده اند.

گفتنی است نمایش کمدی وحشت به کارگردانی سید علی موسویان تا تاریخ ۱۹/۸/ مبلغ ۱۴۷۰۰۰۰ ریال در اداره برنامه های تئاتر به فروش رسیده است.

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۳۹۸


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.