آمار قراردادهای مسکونی استان تهران انتشار یافت

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

کل قراردادهای ثبت شده در سامانه املاک و مستغلات استان تهران از آذر ماه سال ۸۷ تا ۵ مرداد ماه امسال یک میلیون و ۵۲۴ هزار و ۲۲۱ مورد بوده است.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، کل قراردادهای  ثبت شده در سامانه املاک و مستغلات استان تهران از آذر ماه سال ۸۷ تا ۵ مرداد ماه امسال یک میلیون و ۵۲۴ هزار. ۲۲۱ مورد بوده است.

براساس این گزارش ممتاز به نقل از؛ کل قراردادهای ثبت شده در سامانه املاک و مستغلات  استان تهران از تاریخ ۹۲٫۱٫۱ تا تاریخ ۵ مرداد ماه امسال ۱۲۸ هزارو ۳۲۰ مورد بوده  که از این تعداد .۶۹ هزارو ۴۲۹ مورد برای مبایعه نامه ۵۱ هزارو ۷۰ مورد برای اجاره نامه ۱۸ مورد برای اجاره به شرط تمیک ۵ هزارو ۴۴۷ مورد برای واحدهای مسکونی پیش فروش شده  یک هزارو ۲۵۰ مورد برای قراردادهای خاص . یک هزارو ۱۰۶ مورد برای سرقفلی  در این سامانه ثبت شده است.

براساس این گزارش ممتاز به نقل از؛ کل قراردادهای ثبت شده در سامانه املاک و مستغلات استان تهران در روز  ۵مرداد ماه  یک هزارو ۴۳۷ مورد بوده که ۵۸۶ قرارداد برای مبایعه نامه ۷۵۹ هزار قرارداد برای اجاره نامه ۶۳ قرارداد برای واحدهای مسکونی پیش قروش شده و ۲۱ قرارداد برای سرقفلی در این سامانه ثبت شده است.

گفتنی است در سال ۹۱، ۵۷۶ هزار و ۵۴۱ قرارداد مسکن در سامانه املاک و مستغلات استان تهران ثبت گردیده که  ۳۶۷ هزارو۳۶ مورد آن برای مبایعه نامه و۱۷۳ هزارو ۲۷ مورد برای اجاره نامه و ۲۸ هزارو ۵۹۸مورد برای پیش فروش واحدهای مسکونی ثبت شده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.