آمبولانس های ترکیه مملو از مهمات نظامی برای مخالفان سوری هستند

یک نماینده مجلس ترکیه، دولت این کشور را به ارسال مهمات نظامی برای مخالفان سوری با استفاده از آمبولانس متهم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی تلویزیون ان تی وی ترکیه ؛ مولود دودو نماینده استان هاتای از حزب جمهوریخواه خلق ترکیه،گفت: من روز ۷ آگوست از روستاهای مرزی کوشاکلی، حران و بوکولمز از توابع بخش ریحانلی استان هاتای بازدید کردم،‌ مسائلی که من شاهد آن بودم و مطالبی که شنیدم حیرت آور بود.

وی گفت: شهروندان ساکن این روستاها به من گفتند،‌آمبولانس ها به سوریه مهمات حمل می کنند و در بازگشت نیز مجروحان را به ترکیه منتقل می کنند.
وی گفت: من در بازدیدی که از منطقه داشتم با مانع تراشی نظامیان مواجه شدم.
وی گفت: همه در آن منطقه می گویند آمبولانس های ترکیه مهمات به سوریه حمل می کنند ، اگر این ادعا صحت داشته باشد، چنین اقدامی غیر قابل قبول است.
این نماینده مجلس ترکیه گفت :‌ دولت اردوغان مستقیما در این اقدامات نقش دارد.
مولود دودو گفت :‌ به گفته شهروندان ساکن منطقه مرزی در این منطقه برخی خانه ها به عنوان قرارگاه مورد استفاده قرار می گیرند.

وی گفت: مرز ترکیه و سوریه تبدیل به کاروانسرا شده است، معلوم نیست چه کسانی وارد سوریه می شوند و چه کسانی از این منطقه وارد ترکیه می شوند ،‌ مسئول این مسئله رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه است.

نماینده هاتای در مجلس ترکیه گفت: دولت اردوغان نتوانست بحران سوریه را بخوبی مدیریت کند، دولت اردوغان باید اقدامات اشتباه را متوقف کند و پیش از آنکه زیان های بیشتری به ترکیه وارد شود، استعفا کند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.