آمریکا دموکراسی را از دید سازمان‌های جنایتکار و تروریستی همچون منافقین می‌بیند

۲۹فروردین۱۳،

” محمدجواد هاشمی‌نژاد” در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران در واکنش به افتتاح دفتر گروهگ تروریستی منافقین در واشنتگن گفت: مدتی است که آمریکا پس از اعمال تحریم‌های یکجانبه علیه ایران، دشمنی خود را با کشورمان به شدت علنی و آشکار کرده و حمایت از تشکیلات تروریستی و بدنامی که دستشان به خون هزاران ایرانی و عراقی بی‌گناه آلوده است، در راستای همین دشمنی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: آمریکا در راستای این اقدامات خصمانه، اجازه تاسیس دفتر این گروهک تروریستی در کشورش را صادر کرد که در پی این اقدام بعضی از گروه‌های ضد ایرانی و همسو با صهیونیست‌ها از این عمل خصمانه استقبال کردند چراکه  گروهک تروریستی منافقین جزء بدنامترین دشمنان ملت ایران به شمار می‌رود.

 هاشمی ‌نژاد تصریح کرد: این جریان‌ها مدتی است که لابی گسترده‌ای را با منافقین ایجاد کرده‌اند تا بتوانند به کمک آنها و رژیم غاصب صهیونیستی جبهه‌ای را در غرب علیه ایران ایجاد کنند و تمهیدادتی را برای آن در نظر گرفته‌اند که خروج گروهک تروریستی منافقین از لیست گروه‌های تروریستی یکی از این تمهیدادت بود.

دبیرکل بنیاد هابیلیان افزود: همچنین کسانی که در افتتاح دفتر گروهک تروریستی منافقین شرکت کردند به صورت مشخص حامیان این نوع حرکت‌ها در آمریکا می باشند؛ این اشخاص از جمله ” جان سانو ” قائم مقام سابق بخش عملیاتی سری سازمان سیا، ” جان بولتون ” سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل، معاون سابق وزارت خارجه آمریکا که مجموعه این اشخاص از چهره های ضد ایرانی می باشند.

هاشمی‌نژاد ادامه داد: اما از آنجا که گروهک تروریستی منافقین قبل خود را در میان ملت ایران بر باد رفته می‌داند هیچ هراسی از اینکه در کنار این نوع اشخاص قرار گیرد، ندارد و تنها به دنبال بقای تشکیلات تروریستی‌ خود است.

وی  تصریح کرد: آنچه که در این بین مهم بوده این است که همین چهره‌های آمریکایی برای انحراف افکار عمومی اعلام می‌کنند که چناچه واشنگتن بخواهد مواضع خود را علیه ایران تغییر دهد باید با توجه به دستورات و سخنان اعضای گروهک جنایتکار و تروریستی منافقین باشد که اینگونه اظهارات بسیار مسخره و نشان دهنده این مهم است که آمریکایی‌ها دموکراسی را از دید سازمان‌های جنایتکار و تروریستی همچون منافقین می‌بینند.

هاشمی‌نژاد ادامه داد: عملکرد آمریکا در قبال بحران سوریه و تز دروغین برقراری دموکراسی بر آنچه که گفته شد صحه می‌گذارد چراکه آنها تنها با حمایت از تروریست‌ها به روند جنایات علیه مردم بی‌گناه در این کشور ادامه می‌دهند.

دبیرکل بنیاد هابیلیان اظهار داشت: آمریکا علی‌رغم اینکه از سال ۱۹۹۷ تشکیلات تروریستی منافقین را در لیست گروه‌های تروریستی قرار داد اما برخوردهای دوگانه آنها سبب شد که اعضای منافقین در رسانه‌ها حضور پیدا کنند و حتی در بین اعضای کنگره لابی‌گری و کمک‌های مالی جمع‌آوری می کردند.

وی ادامه داد: گروهک تروریستی منافقین در میان ملت ایران جایی ندارد و دیگر کشورها نیز به ماهیت تروریستی و خطرناک آنها پی برده‌اند بنابراین افتتاح این دفتر تغییر چندانی در ماهیت و عملکرد این گروهک تروریستی ندارد و تنها تفاوت آن آشکار شدن وجه اصلی آمریکا و عملکرد آن در قبال جمهوری اسلامی ایران است.

هاشمی‌نژاد افزود: این اقدام بیانگر پیشینه، نزدیکی سرکردگان گروهک تروریستی منافقین با دولتمردان آمریکایی است و نشان می‌دهد منابعی که منافقین در اختیار قرار دارند از طریق چه کانال‌هایی به آنها رسیده است.

دبیرکل بناد هابیلیان در پایان خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها با این اقدام خود نشان دادند که هنوز در محافل مختلف سیاسی خود از ابزارهای تروریست و تروریسم استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.