آمریکا و جمهوری آذربایجان، قهرمان مشترک کشتی آزاد / ایران هفتم شد

به گزارش ایرنا، در پایان مسابقه های کشتی آزاد بازی های المپیک لندن، تیم های آمریکا و جمهوری آذربایجان هر کدام با کسب ۲ مدال طلا و یک برنز به طور مشترک در رده نخست قرار گرفتند.

تیم روسیه با کسب یک مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز در رده سوم ایستاد.

همچنین تیم های ژاپن و ازبکستان نیز هر کدام با کسب یک مدال طلا و یک برنز مشترکا به مقام چهارم رسیدند.

تیم گرجستان نیز با کسب ۲ مدال نقره و ۲ برنز در رده ششم قرار گرفت و تیم ایران با یک مدال نقره و ۲ برنز مقام هفتم را کسب کرد.

تیم ملی کشتی آزاد ایران در بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن در وزن ۷۴ کیلوگرم توسط ‘صادق گودرزی’ به مدال نقره دست یافت و ‘احسان لشکری’ و ‘کمیل قاسمی’ به ترتیب در وزن های ۸۴ و ۱۲۰ کیلوگرم به مدال برنز رسیدند.

‘رضا یزدانی’ در وزن ۹۶ کیلوگرم، امروز (یکشنبه) در مرحله نیمه نهایی به خاطر مصدومیت از حریف اوکراینی خود شکست خورد و از صعود به دیدار نهایی بازماند و ‘مهدی تقوی’ نیز در وزن ۶۶ کیلوگرم با قبول شکست مقابل حریفی از کوبا، از دور رقابت ها حذف شد.

پیش از این، ‘حسن رحیمی’ و ‘مسعود اسماعیل پور’ در وزن های ۵۵ و ۶۰ کیلوگرم از دور رقابت های کشتی آزاد بازی های المپیک لندن کنار رفته بودند.

مسابقه های کشتی آزاد بازی های المپیک ۲۰۱۲ لندن، که از بعدازظهر روز جمعه با رقابت های دو وزن ۵۵ و ۷۴ کیلوگرم در ورزشگاه ‘اکسل’ شهر لندن آغاز و روز شنبه با مسابقه های سه وزن ۶۰، ۸۴ و ۱۲۰ کیلوگرم، پیگیری شده بود، بعدازظهر امروز (یکشنبه) با رقابت های دو وزن ۶۶ و ۹۶ کیلوگرم به پایان رسید.

ورزشی. ** ۷۵۳۷ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۳۱۰۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.