آمریکایی ها به دنبال فریبکاری می باشند/ مذاکره ژست تبلیغاتی است

۱فروردین ۱۳،

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه آمریکایی ها به دنبال فریبکاری می باشند، افزود: صحبت از مذاکره مستقیم با ایران یک ژست تبلیغاتی است.

سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد مذاکره با آمریکا اظهار داشت: موضوع مذاکره با آمریکا جزء مسائلی است که در حیطه اختیارات و تصمیم گیری رهبر معظم انقلاب قرار دارد و اشخاص دیگر نمی توانند در این رابطه تصمیم گیری کنند و البته جمهوری اسلامی هم از قبل سیاست خود را در این رابطه اعلام کرده است.

وی افزود: آمریکایی ها اخیرا و طی ماه های قبل یک ژست تبلیغاتی در عرصه بین الملل گرفته اند و هر از چندگاهی یکی از مسئولان آمریکایی صحبت از مذاکره مستقیم با ایران می کند که این اظهار نظر ها تنها یک ژست تبلیغاتی است.

نقوی حسینی ادامه داد: آمریکایی ها به دنبال فریبکاری می باشند و چیزی جز این را دنبال نمی کنند چرا که در عمل ما هیچ رفتاری را در جهت تغییر رفتار آنها نمی بینیم.

وی گفت: آمریکایی ها هر روز بر فشارها و تحریم های خودشان اضافه می کنند اما در بیان می گویند که ما آماده مذاکره هستیم؛ مقام معظم رهبری هم در سخنرانی های قبلی و همچنین در بیانات اخیرشان کاملا توطئه آمریکایی ها را افشا کردند و ابعاد مختلف موضوع را شکافتند.

نماینده مردم ورامین اظهار داشت: رهبر انقلاب فرمودند که ما به مذاکرات خوش بین نیستیم و اعتقاد داریم که آنها به دنبال مذاکره و گفت وگو نیستند، بر همین اساس نباید فریب این نوع ژست های تبلیغاتی و فریبکارانه آمریکایی ها را خورد و فکر کرد که آمریکایی ها در عمل پایبند به شعار هایشان می باشند.

وی اضافه کرد: اخیرا هم جمعی از نمایندگان دموکرات و جمهوری خواه کنگره آمریکا یک تحریم تازه مالی را علیه جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد کرده اند بر همین اساس می بینیم که آنها فقط در شعار صحبت از مذاکره می کنند ولی در عمل به تحریم ها اضافه می کنند و قصد فشار بر جمهوری اسلامی ایران را دارند.

نقوی حسینی گفت: البته ما تحریم های آمریکایی ها را فرصت می دانیم و اعتقاد داریم هر چقدر رابطه ما با اقتصاد غرب کمتر شود در دراز مدت به نفع ما خواهد بود و زودتر ما به خودکفایی دست پیدا می کنیم.

انتهای پیام/


– برگزیده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.