آموزش درست کردن دسر ژلاتینی

مواد لازم: شیر ۲ لیوان. زرده تخم مرغ: ۴ عدد. شکر: ۲ پیمانه. خامه: یک پیمانه پودر ژلاتین با طعم دلخواه: یک بسته. پودر کاکائو: ۲ قاشق غذاخوری. وانیل: نصف قاشق چایخوری.

طرز تهیه: شکر و وانیل را به زرده تخم‌مرغ اضافه کنید و آنقدر به هم بزنید تا کرم رنگ شود. بعد کاکائو را اضافه کنید و آن را به هم بزنید تا در زرده حل شود. پودر ژلاتین را در یک لیوان آب جوش حل کنید. شیر را هم روی حرارت بگذارید و بعد ژلانتین حل‌شده و زرده تخم‌مرغ را به آن اضافه کنید. خامه را هم بیفزایید و مواد را با هم مخلوط کنید. یک عدد طالبی بزرگ را در نظر بگیرید. قسمت بالای آن را مانند در​ برش بزنید و هسته‌های آن را خارج کنید و مانند سیب پوست آن را بگیرید و از قسمت بالا که باز است تمام مواد را داخل طالبی بریزید. طالبی را در یک ظرف مناسب بگذارید و آن را درون یخچال بگذارید.

در صورتی که تمایل داشته باشید می‌توانید بعد از بیرون آوردن از یخچال روی آن را با خامه‌زده شده تزئین کنید. دسر آماده سرو است. نوش‌جان.

آموزش درست کردن دسر ,

دسر های ژلاتینی مجلسی ,

اموزش درست کردن دسر ,

انواع مدل ژله ,

طریقه درست کردن رنگ بنفش ,

طرزتهیه خمیر یوفکا ,

طریقه درست کردن ژله ,

طرز تهیه غذاهای ترکیه ایی ,

دسرهای ژلاتینی ,

طرز تهیه یوفکا وانیل زرده تخم مرغ ,

درست کردن دسر ,

درست کردن دسر ,

خمیر فیلو طرز تهیه ,

اموزش درست کردن ژله با ژلاتین ,

آموزش درست کردن ژله برای دسر ,

آموزش درست کردن شیرینی با خمیر یوفکا ,

آموزش درست کردن ذسر ,

طیقه درست کردن ژالاتین ,

نوشته آموزش درست کردن دسر ژلاتینی اولین بار در Behtarin.com بهترین، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.