آموزش مفاهیم قرآن در طرح بشیر

مسئول غرفه ای از بخش نهادها و موسسات در بیستمین نمایشگاه ملی قرآن کریم گفت: آموزش کامل مفاهیم قرآنی از سطح مقدماتی تا تخصصی به صورت ترمی برگزار می شود.

حجت الاسلام موسوی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: در طی دوره آموزش از امکانات آموزشی کامپیوتر و نرم افزارهای کاربردی استفاده می شود و برای آموزش مفاهیم به تمام سوره های قرآن پرداخته می شود در این دوره آموزشی علاقه مندان با تفاسیر قرآن و شیوه ترجمه آیات قرآن آشنا می شوند.

وی در ادامه افزود: علاقه مندان جهت شرکت در کلاسهای آموزشی یا دوره های تربیت مربی می توانند به شماره ۳۰۰۰۴۷ پیامک بزنند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی در ادامه از ویژگی های اجرایی طرح بیشتر سخن گفت و بیان کرد: این طرح به صورت حضوری در محل موسسه و شعب های آن برگزار می شود و در صورتی که از مراکز علمی فرهنگی یا مدارس بیش از ۵۰ تن ثبت نام کنند کلاسها در آن مکان برگزار خواهد شد؛ این طرح به صورت ترمی اجرا خواهد شد و در پایان هر دوره آزمون پایان ترم برگزار شده و مدارک معتبر در هر دوره به قبول شدگان اعطا خواهد شد و در ادامه نفرات برتر هر ترم در صورت تمایل می توانند بعد از گذراندن دوره مربیگری و جهت تدریس در موسسه مشغول فعالیت شوند.

گفتنی است طرح بشیر به صورت آموزش حضوری، غیر حضوری و مجازی می باشد و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام به سایت www.Bashiquran.com مراجعه نمایند./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.