آموزش های فنی و حرفه ای طی دوره های ۱ تا ۱۸ ماهه ارائه می شود.

مدیر کل اداره فنی و حرفه ای استان تهران گفت: ماموریت اصلی اداره کل فنی و حرفه ای استان تهران پژوهش و ارزشیابی مهارت نیروی استان است که آموزش های آن در قالب دوره های ۱ تا ۱۸ ماهه ارائه می شود.

عبادی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران  گفت: اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران زیر نظر سازمان آموزش فنی و حرفه ای بیش از سه دهه سابقه کار دارد به طوری که دارای ۳۹ مرکز  آموزشی در سطح استان تهران است.
وی افزود: ماموریت اصلی این اداره کل آموزش و پژوهش و ارزشیابی مهارت نیروی کار استان است که کار آموزش آن در قالب دوره های ۱تا ۱۸ ماهه ارائه می شود.
عبادی تاکید کرد: این دوره های ۱ تا ۱۸ ماهه از طریق آموزش در صنایع، آموزش ثابت بخش دولتی، آموزش در پادگان ها، آموزش در زندان ها، آموزشگاههای آزاد ارائه می شود.
وی در ادامه گفت: بخش غیر دولتی که شامل آموزشگاههای آزاد می شود نسبت به تامین تربیت نیروی کار ماهر و نیمه ماهر مورد نیاز بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدمات کشور فعال است و نسبت به ارتقا فرهنگ فنی جامعه گامی بر میدارد.
مدیر کل اداره فنی و حرفه ای استان تهران در خصوص آموزش در مراکز ثابت بخش دولتی نیز خاطر نشان کرد: این گونه آموزش ها که به طور عموم آموزش های پایه ای فنی در بخش های مختلف را شامل می شود عمدتا در کارگاههای مجهز که در محل ثابتی مستقر شده اند اجرا می شود.
گفتنی است: از ۳۹ مرکز در سطح  استان تهران ۱۴ مرکز ویژه برادران، ۵ مرکز ویژه خواهران و ۴ مرکز نیز دو منظوره است و ۵ مرکز دیگر نیز در حال راه اندازی و یک مرکز نیز مسئول برگزاری آزمون است./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.