آموزش و پرورش در ساماندهی امور خود به سمت ذخایر مالی خانواده‌ها حرکت نکند

۲۱ آبان ،

هروی در واکنش به مجوز حاجی‌بابائی، جهت دریافت هزینه از والدین برای هوشمند‌سازی مدارس

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، دریافت هر مبلغی از اولیاء جهت ساماندهی هرگونه اموری در مدارس را غیر‌قانونی خواند و گفت: آموزش و پرورش از منابع و اعتبارات خود برای هوشمند سازی مدارس استفاده کند و به سمت ذخایر مالی خانوارها حرکت نکند.

جواد هروی نماینده مردم قائنات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران دریافت هر مبلغی از اولیاء در جهت ساماندهی هرگونه اموری در مدارس را غیر قانونی دانست و گفت: دولت باید براساس آنچه که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مطرح شده منابع و اعتبارات مورد نیاز خود را تخصیص دهد و هیچ شائبه‌ای را ایجاد نکند.

وی  ضمن اعلام مخالفت خود با دریافت پول برای هوشمند‌سازی مدارس، تصریح کرد: از آموزش و پرورش می‌خواهیم در این امور از اعتبارات خود استفاده کند و به سمت ذخایر مالی خانواده‌ها حرکت نکند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات با بیان اینکه این کمیسیون در آینده نشست‌هایی با وزیر آموزش و پرورش دارد، گفت: قطعا موضوع دریافت هزینه برای هوشمند‌سازی مدارس را نیز در این نشست‌ها بررسی خواهیم کرد.

گفتنی است، حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش اخیرا اعلام کرده است که دریافت پول برای هوشمند‌سازی مدارس در صورتی که برای برنامه‌های، فوق برنامه باشد بلامانع است و مدیران می‌توانند هزینه‌های لازم را از اولیا دریافت کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.