آموزش چهره به چهره سامانه ۱۳۷ ویژه دانش آموزان محدوده ی تهران قدیم

اردیبهشت ۱۴۰۳

مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری منطقه ۱۲ از برگزاری آموزش چهره به چهره سامانه ۱۳۷ ویژه دانش آموزان این منطقه خبر داد.

سعدی پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی تازه، بازگشایی مدارس و  فرا رسیدن ماه مهر اجرای طرح آموزش چهره به چهره سامانه ۱۳۷ ویژه دانش آموزان مدارس منطقه ۱۲ در دستور کار سامانه ۱۳۷ شهرداری این منطقه قرار دارد.
 
 وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور ارتقای سطح آگاهی و آشنایی دانش آموزان با ماهیت سامانه ۱۳۷ ، حوزه فعالیت  ها و نحوه ی ارتباط  آنها با سامانه ۱۳۷ در مدارس منطقه ۱۲ اجرا خواهد شد.
 
 سعدی پور با اشاره به نحوه ی اجرای این طرح گفت: در همین راستا کارشناسان آموزش شهروندی سامانه ۱۳۷ شهرداری منطقه ۱۲ به منظور  آشنایی دانش آموزان  با ماهیت،  حوزه فعالیت ها و نحوه ارتباط با سامانه ۱۳۷  به مدارس منطقه اعزام خواهند شد.
 
 وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: اعزام کارشناسان آموزش شهروندی سامانه ۱۳۷ ، آموزش چهره به چهره به دانش آموزان برگزاری دوره های آموزشی  آشنایی با نحوه ی فعالیت ها و ارتباط با سامانه ۱۳۷  اقدامات اجرایی این طرح است.
 
 سعدی پور در پایان با اشاره به اقدامات دیگر این طرح افزود: اعزام و بازدید دانش آموزان مقاطع ابتدایی و راهنمایی به مرکز سامانه ۱۳۷ به منظور  آشنایی با فعالیت های این سامانه از اقدامات دیگر این طرح است./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.