آنالیز جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) در وزارت کشور

مشاور وزیر کشور و رییس گروه مشاوران جوان گفت: از پتانسیل­های مختلفی که در سطوح متفاوت در وزارت کشور وجود دارد، برای هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره بهره می­گیریم.

به گزارش سرویس اجتماعی برنا به نقل از ستاد خبری جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع)، مرتضی سبحانی­نیا با اعلام این مطلب گفت: وزارت کشور امسال در بخش جوان و فعالیت­های اجتماعی به همراه سازمان بسیج مستضعفین، هلال احمر، وزارت ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهی حضور دارد.

وی افزود: با توجه به این امر و به منظور هماهنگی هر چه بیشتر با جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع)، نشستی با حضور مشاوران جوان استانداری­ها و فرمانداری­های کل کشور برگزار شد. در این نشست مشاوران جوان به بحث و بررسی شیوه­های برگزاری جشنواره و تبادل نظر در این زمینه پرداختند.

سبحانی­نیا اظهار امیدواری کرد وزارت کشور در هماهنگی با دستگاه­های برگزار کننده بخش جوان و فعالیت­های اجتماعی از تمامی پتانسیل­های خود در اجرای جشنواره یاری خواهد گرفت تا رقابتی عادلانه و جذاب برای جوانان ایرانی ایجاد شود.

سبحانی نیا با تاکید بر این نکته که در حوزه­های تخصصی وزارت کشور، مسائلی نظیر جوانان، خانواده و… به صورت تخصصی مورد بررسی قرار می­گیرد تصریح کرد: مرکز اجتماعی وزارت کشور با هدف افزایش میزان مشارکت جوانان در جشنواره ملی حضرت علی اکبر(ع) گام­های خوبی برداشته و همچنین به تصویب طرحی در این زمینه اقدام نموده است.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.