آیت‌الله محسن اراکی: مدعیان دروغین تمدن غرب رسوا شدند

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب گفت: جنایت بزرگ و نابخشودنی کارگردان آمریکایی – صهیونیستی در توهین به حضرت محمد(ص) ‌حلقه دیگری از زنجیره جنایات بزرگ مدعیان تمدن دروغین غرب و سیاستمداران آمریکائی است که در گذشته نه چندان دور هم جنگ صلیبی را علیه اسلام و مسلمانان اعلام کردند.  
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از مرکز خبرحوزه،‌  آیت‌الله ‌اراکی، با اشاره به اهانت به پیامبر اسلام اظهار داشت: هدف از انجام این زنجیره جنایات، حمله به مقدسات مسلمین به ویژه به پیامبر عزیزمان محمد‌(ص)سمبل هویت ما و قرآن کریم، ضربه زدن به امت اسلامی و پایه‌های هویت‌بخش و زیربنای موجودیت و عوامل وحدت و اتحاد آن است.
وی تصریح کرد: حمله به حرمت پیامبر عزیزمان محمد(ص) به هیچ وجه یک اقدام اتفاقی و فردی نبوده بلکه نشان‌دهنده وجود توطئه‌ای از سوی سازمان‌های جاسوسی آمریکا و صهیونیسم‌ و نشان‌دهنده وجود سیاست برنامه‌ریزی شده‌ای است که هدف آن سلب موارد اتحاد مسلمین و وارد آوردن ضربه به عوامل اتحاد و وحدت‌بخش بین صفوف امت اسلامی و سرانجام در هم شکستن عزت و شوکت مسلمانان و خوار ‌نمودن آنان است.
دبیرکل مجمع جهانی تقریب با بیان اینکه اتخاذ موضع یکپارچه در مقابله با این سیاست شیطانی از سوی کلیه مسلمانان در سرتاسر جهان به ویژه از سوی سیاستمداران و مسئولان در کلیه کشورها امری لازم است، گفت: توطئه‌ای علیه مقدسات اسلامی‌ در هماهنگی ‌با توطئه برانگیختن فتنه‌ها میان گروه‌های مسلمین و به جان هم‌انداختن آنان وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: این دو توطئه بزرگ هدف واحدی را دنبال می‌کنند و آن درهم ریختن اتحاد مسلمین و جلوگیری از بیداری کیان بزرگ و رو به گسترش امت اسلامی و جلوگیری از تولد امت واحده اسلامی که رهبری بزرگ جهان بشریت را به‌عهده خواهد گرفت، است.
آیت الله اراکی تأکید کرد: مهم‌ترین موضوعی که همه مسلمانان برای مقابله با این دو توطئه باید در پیش بگیرند، متحد نمودن صف اسلامی خود و بازگشت به شریعت خداوند متعال و آموزه‌های قرآن عظیم و سنت جاودان رسول اکرم (ص) در زندگی آنان و تلاش در جهت شکل‌گیری امت اسلامی جهانی است.
بر اساس گزارش خبرگزاری تقریب،‌ وی با اشاره به این که بیداری اسلامی به ‌شکرانه خداوند هم اکنون در سرزمین‌های اسلامی گسترش یافته و نوید ‌دهنده میلاد خود به امت محمدی واحده است، افزود: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ضمن محکوم نمودن این جنایت وقیحانه، به مرتکبان آن نسبت به پاسخ سختی که از سوی کلیه پیروان مؤمن ادیان الهی و شریعت‌های آسمانی به ویژه توده‌های مسلمان، در جای جای زمین خواهد داشت، هشدار می‌دهد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.