آیت‎الله نوری همدانی: از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده‌ام

۳۱فروردین۱۳،

حضرت آیت الله نوری همدانی تاکید کرد که در سخنرانی های خود تنها به بیان ملاک های رییس جمهور آینده پرداخته و از هیچ شخصی حمایت نکرده است.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، پیش از ظهر امروز در درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، با اشاره به حساسیت انتخابات ریاست جمهوری، از اصولگرایان خواست با حفظ وحدت به اجماع رسیده و یک نفر را به عنوان کاندیدای انتخابات معرفی کنند.  

این مرجع تقلید تکثر کاندیداها را عامل تحیر مردم ارزیابی و تاکید کرد که باید تعداد کاندیداها کاهش یابد.

حضرت آیت الله نوری همدانی حضور در پای صندوق های رای را یک امر مهم و فریضه عنوان و تصریح کرد: حماسه سیاسی که رهبر معظم انقلاب نسبت به آن تاکید داشته اند تنها با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در پای صندوق های رای تحقق می یابد.

این مرجع تقلید با تاکید بر این که ما از هیچ شخصی حمایت نکرده و اسم کسی را نبرده ایم، گفت: ما تنها در سخنرانی های خود ملاک ها و ویژگی ها را بیان می کنیم.

وی با تبیین ملاک های رییس جمهور آ‌ینده تاکید کرد: با توجه به مشکلات داخلی و خارجی که ما داریم، رییس جمهور آینده باید فردی باشد که بتواند مشکلات را حل کند.

این مرجع تقلید ابراز داشت: ما به رییس جمهوری ولایت مدار، انقلابی، ‌شجاع و کارآمد نیاز داریم تا بتوانیم بر مشکلات فائق آییم.

حضرت آیت الله نوری همدانی در پایان بر ضرورت تلاش جدی مسؤولان برای رفع مشکل گرانی، تورم و بیکاری تاکید کرد و از آنان خواست تمام توان و همت خود را در این راستا بکار گیرند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.