آینده‌نگری منچسترسیتی در قرارداد بالوتلی

۱۶ام بهمن ،

منچسترسیتی گزینه‌ای برای بازگشت ماریو بالوتلی در نظر گرفته است. آنها بندی برای First Refusal در قرارداد بالوتلی با میلان گنجانده‌‌اند که طبق این قانون اگر میلان بخواهد بالوتلی را به هر باشگاهی با قیمت مشخصی بفروشد، باید ابتدا او را با همین قیمت به منچسترسیتی پیشنهاد کند و اگر سیتی حاضر به خرید بالوتلی نشد آن گاه او می‌تواند به باشگاه سوم برود. این شبیه به بندی است که در قراردادهای سسک فابرگاس و کریستیانو رونالدو با بارسلونا و رئال مادرید وجود دارد و آرسنال و منچستریونایتد این بندها را در قرارداد آنها قرار داده‌اند تا بتوانند گزینه خرید این دو را در آینده داشته باشند.

آنها هفته قبل بالوتلی را به میلان فروختند اما چندین بند در قرارداد جدید و پنج‌ساله این بازیکن گذاشته‌اند که طبق آنها در صورت عملکرد خوب بالوتلی در میلان پاداش‌هایی به سیتی می‌رسد.

بالوتلی ۲۲ ساله در بازی میلان با اودینزه دو گل زد که یکی پنالتی در لحظات آخر بود تا جایگاهش را به عنوان قهرمان میلان به سرعت تثبیت کند.

سیتی همچنین در صورتی که میلان بالوتلی را با قیمتی بالاتر از ۲۲٫۵ میلیون یورو بفروشد از این تیم سهم خواهد گرفت.

بالوتلی پس از پیوستن به میلان گفته: «من همواره جایگاهی بسیار ویژه در قلبم برای سیتی خواهم داشت. این باشگاهی است بزرگ با آینده‌ای عالی. شاید روزی دوباره همدیگر را دیدیم.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.