آی فیلم انگلیسی راه اندازی می شود

جام جم آنلاین: در آیین آغاز جشنواره فیلم‌های ویدئویی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تقدیم لوح تقدیر به رییس رسانه ملی از تلاش‌های ایشان در موفقیت طرح تولید فیلم‌های ویدئویی تشکر کرد.

آقای سیدعزت‌الله ضرغامی در جشنواره بین‌المللی فیلم ویدئویی تهران با تبریک به مناسبت بعثت پیامبر اعظم (ص) افزود: استقبال مردم و ظرفیت بالای تولید فیلم در کشور باعث موفقیت طرح تولید فیلم‌های تلویزیونی شد.

وی گفت: ظرفیت‌های سینماهای کشور و شرایط خاص موفقیت یک فیلم در اکران، پاسخگوی توانمندی فوق‌العاده هنرمندان کشور در تولید آثار نمایشی نیست. نوآوری در طرح فیلم‌های تلویزیونی راه را باز کرد.

ضرغامی تاکید کرد: امروز شبکه «آی‌فیلم» نقش مهمی در معرفی تولیدات نمایشی ایران در دنیا دارد، دوره تاثیرگذاری چند فیلم جشنواره‌پسند؛ در نشان دادن چهره غیرواقعی از جامعه ایران به دنیا گذاشته است.

رییس رسانه ملی همچنین از راه‌اندازی شبکه آی فیلم انگلیسی خبر داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نیروی انتظامی خدمات زیادی به سینمای کشور کرده است. مقابله موفق با قاچاق فیلم از افتخارات پلیس است، بدخواهان درصدد بر هم زدن رابطه خوب بین نیروی انتظامی و هنرمندان کشور هستند.

رییس رسانه ملی افزود: هم اکنون از نظر کمی در همه جای کشور تله فیلم‌های خوبی ساخته می‌شود.

وی گفت: حتما مساله کیفیت مهم‌ترین ویژگی برای جذب مخاطب و رضایتمندی آن در مهندسی پیام است.

در این آیین همچنین از تهیه‌کنندگان، کارگردانان و بازیگران پرکار جشنواره فیلم‌های ویدئویی تقدیر شد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. رامین:

    پیشنهاد می دهم شبکه آی فیلم ، برنامه های خود را به زبان اردو هم پخش کند . زبان اردو حدود ۲۰۰ میلیون گویشور در پاکستان و هندوستان دارد و به زبان فارسی هم نزدیک است . پخش آی فیلم به زبان اردو می تواند به نزدیکی بیشتر ششمین کشور پر جمعیت دنیا یعنی پاکستان به فرهنگ و زبان ایرانی منجر شود .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.