آپدیت جدید تلگرام و امکانات ویژه آن

آپدیت تلگرام

ممتاز نیوز – آپدیت تلگرام و امکانات ویژه آن

در حالی که کاربران در انتظار جدیدترین به روز رسانی تلگرام در روز جاری هستند، خبرها جاکی از وجود یک ویژگی جذاب در آن هستند. لازم به ذکر است آپدیت جدید تلگرام، تغییرات مهمی در بردارد که برخی از آنها، تنها در دسترس کاربران اندرویدی هستند.

با ویژگی جدید به روزرسانی تلگرام،  کاربران حالا می توانند چت های مهم خود را در بالای لیست مکالمات پین کنند تا هیچوقت پیام های جدید خود را از دست ندهند.این قابلیت، هم برای چت های کاری و هم چت های خصوصی کاربرد زیادی دارد و  کاربران می توانند تنها انگشت خود را برای مدتی روی تب چت نگه داشته و سپس گزینه Pin را انتخاب کنند.

علاوه بر این، از این پس به کمک سرویس تحت وب IFTTT، امکان لینک کردن اکانت تلگرام با با بیش از ۳۶۰ سرویس دیگر، از جمله توییتر، اینستاگرام، اسپاتیفای و جیمیل مهیا شده و برای راه اندازی آن کافی است باتIFTTT@ را به گروه ها و مکالمات خود بیفزایید.

قابلیت های دیگری که به تازگی به تلگرام اضافه شده اند، شاید به اندازه ویژگی های ذکر شده در بالا مهم نباشند، اما مسلماً تغییراتی ارزشمند به شمار می روند. به عنوان مثال، از این پس امکان چرخاندن تصاویر با هر درجه ای در ادیتور تصاویر مهیا گشته و ضمناً می توان به تماشای محتویات ویدیویی یوتوب و Vimeo در حالت تصویر-در-تصویر نشست.

در نهایت، در آپدیت تلگرام امکان ارسال پیام های گروه ها و چت های کلاد به Secret Chat ها نیز مهیا شده است که می تواند برای برخی از کاربران کاربردی باشد. آپدیت نسخه ۳٫۱۵  آپدیت تلگرام  در حال حاضر از طریق گوگل پلی و اپ استور قابل دریافت است.

منبع:سایت کلیک

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.