آپدیت Amber لومیا نوکیا عرضه شد

ممتازنیوز:

آپدیت Amber لومیا نوکیا بطور رسمی عرضه و در اختیار محصولات ویندوز فون ۸ لومیا نوکیا قرار گرفت. این آپدیت که با نام WP8 GDR2 هم شناخته می شود دارای ویژگی های منحصر به فردی می باشد. یکی از مهمترین ویژگی های این آپدیت وجود اپلیکشن Smart Camera که در ابتدا برروی لومیا ۹۲۵ قرار گرفت و بعد از این آپدیت در اختیار سایر محصولات ویندوز فون ۸ نیز قرار می گیرد.

amber

در آپدیت Amber شاهد کاهش نویز، رندر شدن بهتر رنگ ها و قابلیت اتوفوکوس بهتر نیز خواهیم بود. همچنین مقدار ISO لومیا ۹۲۰ از ۸۰۰ به ۳۲۰۰ خواهد رسید. این آپدیت به کاربران اجازه می دهد تا بعضی اپلیکشن های بسیار خوب را برروی دستگاه نصب کنند. Nokia Video Trimmer و Nokia Video Upload اجازه ویرایش و به اشتراک گذاری ویدئوهای ضبط شده از طریق اسمارت فون را می دهد.

مجموعه Nokia HERE نیز آپدیت می شود. نسخه جدید اجازه آپدیت راحتتر نقشه ها را می دهد. علاوه بر این Nokia Glance Screen جدید یک ساعت و نوتیفیکشن به لاک اسکرین اضافه می کند. متاسفانه لومیا ۵۲۰ و ۶۲۰ این ویژگی را دریافت نخواهند کرد.

در آپدیت Amber حرکات جدیدی نیز تعریف شده است. دو تلنگر برروی صفحه نمایش (در هنگام Standby) تلفن همراه را به حالت آماده به کار در می آورد. رادیو اف ام و ابزار جدید Storage Check که میزان حافظه داخلی استفاده شده توسط اپلیکشن ها، مدیا فایل ها و فایل های سیستمی را نشان می دهد نیز در دسترس خواهد بود.

این آپدیت براساس کشور و نوع دستگاه در اختیار اسمارت فون های مختلف قرار می گیرد. لومیا ۹۲۰ و ۸۲۰ اولین اسمارت فون هایی هستند که این آپدیت را دریافت می کنند. همچنین لومیا ۷۲۰، ۵۲۰ و ۶۲۰ نیز این آپدیت را تا آخر سپتامبر دریافت خواهند کرد. در ادامه نحوه نصب این آپدیت را مشاهده می کنید.

دانلود

gsmarena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.