آپیا به کارنی: امیدوارم در پرسپولیس موفق باشی، نگران چیزی نباش

۲۳ آبان ،

دیوید کارنی که صبح امروز برای مذاکره با پرسپولیس به ایران‌ آمده در هتل محل اقامت خود، استفان آپیا را دید و با او صحبت کرد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کارنی و آپیا که به صورت اتفاقی در لابی هتل با هم برخورد کردند درباره پرسپولیس صحبت کردند و نکته قابل توجه این بود که آپیا که از باشگاه پرسپولیس پاسخ منفی شنیده بود از این باشگاه به نیکی یاد کرد.

آپیا در صحبت‌های خود به کارنی گفت: پرسپولیس تیم بزرگ و پرطرفداری است. هر کس در اینجا من را می دید برخورد گرمی با من داشت. حالا خودت در چند روزی که اینجا هستی متوجه این موضوع خواهی شد. پرسپولیس یک ورزشگاه بزرگ دارد که گنجایشش ۱۰۰ هزار نفر است.

کارنی درباره ژوزه از آپیا پرسیده بود و بازیکن غنایی هم گفت: او در مصر سال‌های موفقی را پشت سر گذاشته و چند قهرمانی برای الاهلی به دست آورده است. امیدوارم بتوانی در پرسپولیس موفق باشی.

“پریجا اوگنیه‌نوویچ” مدیر برنامه‌های آپیا هم با اطمینان دادن به کارنی گفت: باشگاه پرسپولیس در این چند روزی که ما اینجا بودیم برخورد خوبی و منطقی با ما داشت و نگران چیزی نباش.

به گزارش تفسیری ایسنا، دیوید کارنی استرالیایی پنجشنبه در تمرین پرسپولیس حاضر می‌شود تا پس از جلب رضایت ژوزه با پرسپولیس قرارداد امضا کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.