آیا مایکروسافت قاتل آی‌پد را معرفی خواهد کرد؟

ماندانا سجادی: کنفرانس بزرگ خبری مایکروسافت، دوشنبه آینده در هالیوود برگزار خواهد شد. تا کنون حتی محل برگزاری این کنفرانس هم مشخص نشده و همه چیز به سبک کنفرانس های اپل، کاملا سری است!

همه شایعات تا امروز حول یک دستگاه در گردش است: یک تبلت لمسی، تولید خود مایکروسافت با سیستم عامل ویندوز RT، (نسخه‌ای از ویندوز ۸) و البته به منظور رقابت با آی پد اپل!

وبلاگ هالیوود به نقل از منبعی نزدیک به مایکروسافت نوشته است که این کمپانی احتمالا قصد پرده‌برداری از محصولی سخت‌افزاری را دارد که او را در رقابت مستقمیم با تبلت اپل قرار خواهد داد.

این تقریبا اولین باری نیست که مایکروسافت پا به عرصه تبلت‌ها می‌گذارد، در واقع اولین تبلت مایکروسافت پیش از آی‌پد عرضه شده بود. اما بیشتر یک لپ تاپ ترکیبی بود که حتما به قلم نیاز داشت و بنابراین خیلی پاسخگو نبود.

در سالهای بین ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰ این کمپانی اعلام کرد که مشغول کار بر روی یک  تبلت تاشو لمسی –  شبیه یک کتاب- به اسم Courier است. اما مدیران مایکروسافت درست در زمانی که جابز آی پد را عرضه کرد، پروژه را متوقف کردند.

پیش از این بارها اظهارات نصفه نیمه‌ای درباره ویندوز تبلت از زبان استیو بالمر، مدیر عامل این کمپانی، شنیده ایم و تبلت های زیادی از طرف کمپانی‌های مختلف در راه است که با اینترفیس ویندوز ۸ کار می کنند. اما اگر این بار شایعه ها به حقیقت تبدیل شوند، مایکروسافت این تبلت را در خانه خودش خواهد ساخت! درست مثل موفق‌ترین محصول دهه گذشته اش ، ایکس باکس.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.