آیت­‌الله علوی‌گرگانی: لازمه حفظ نظام تبعیت از رهبری و احترام به روحانیت است

29-15.jpg

آیت‌الله علوی گرگانی گفت: نظام اسلامی بدون ولایت فقیه معنایی ندارد؛ بنابراین تبعیت از مقام معظم رهبری و احترام به روحانیت، لازمه حفظ نظام است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این مرجع تقلید در دیدار جمعی از سران عشایر استان­‌های هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان، با اشاره به مفاهیمی از آیات قرآن، اظهار کرد: تأثیر شنیدن آیات قرآن بر روی افراد مختلف است؛ آیات قرآن در برخی از افراد مانند اباذر و سلمان دارای تأثیر به سزا و افزایش ایمان است، اما برای برخی دیگر باعث لجاجت می­‌گردد.

وی افزود: خداوند متعال بر دل­‌های برخی از افراد لجوج مهری می­‌زند که آیات قرآن و پند و اندرزهای آن را نشنوند و به آن عمل نکنند.

آیت­‌الله علوی‌گرگانی با بیان این‌که «در نظام اسلامی ایران، باید دو اصل رعایت شود» خاطرنشان کرد: نگه داشتن حرمت نظام اسلامی،

وظیفه­‌ای مهم است که بر عهده همه مردم به ویژه عشایر گرانقدر نهاده شده است.

این مرجع تقلید با اشاره به اصل ولایت فقیه در نظام جمهوری اسلامی، بیان کرد: نظام اسلامی بدون ولایت فقیه معنایی ندارد؛ بنابراین تبعیت از مقام معظم رهبری و احترام به روحانیت، لازمه حفظ نظام است.

وی با اشاره به دسیسه­‌های دشمنان علیه شیعیان، ادامه داد: عشایر وظیفه دارند در مقابل این دسیسه­‌ها بایستند و اطرافیان خود را هوشیار سازند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.