آیت‌الله اراکی در غرفه ایسنا اعلام نمود: جشن میلاد رسول، پاسخ عملی اهانت‌ها iبه پیامبر (ص)

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

11-616.jpg

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی گفت که این مجمع ۱۳ ربیع‌الاول را iبه عنوان جشن عید میلاد رسول رحمت اعلام نموده که پاسخی عملی iبه توهین‌هایی بود که iبه صورت سلسله‌وار iبه قرآن کریم و رسول اکرم (ص) روا شده است.

آیت‌الله محسن اراکی با حضور در غرفه ایسنا در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) تصریح نمود: انتظار داریم مسلمین در سراسر جهان در روز ۱۳ ربیع‌الاول با حضور در نماز‌های جمعه و برپایی جشن‌های باشکوه و پوشیدن لباس‌های عید این روز بزرگ را گرامی بدارند و یاد رسول اکرم (ص) را در چنین روزی زنده نمایند.

وی با تاکید بر لزوم تبیین شخصیت رسول اکرم (ص) خاطرنشان نمود: ما باید جهان را با شخصیت آن حضرت آشنا‌تر کنیم و پیمان مجددی با رسول اکرم (ص) ببندیم که پیرو او باشیم و از سیره و تعالیم ایشان پیروی کنیم.

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی همچنین یادآور شد که کنفرانس بین‌المللی وحدت طبق روال سال‌های پیش در هفته وحدت با حضور علما، شخصیت‌ها و نخبگانی از نقاط مختلف جهان اسلام برای گفت‌وگو، همکاری و هماهنگی در عرصه تقریب مذاهب برگزار خواهد شد.

وی گفت: احتمالا امسال شخصیت‌های ویژه‌ای میهمان این کنفرانس خواهند بود.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.