آیت‌الله جوادی‌آملی: احیاء فرهنگ وقف یکی از وظایف اوقاف است

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

n00011997-b.jpg

آیت‌الله جوادی‌آملی گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف سازمان اوقاف و امور خیریه احیاء فرهنگ وقف در جامعه است.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه قم، آیت‌الله جوادی آملی در دیدار با مدیران اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، اظهار کرد: گزارش تفسیری‌های دریافتی از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم بسیار امیدوار بخش است و بر اساس گزارش تفسیریات دریافتی این اداره کل توانسته است iبه وظایف خود عمل کند.

وی در ادامه با بیان این‌که «احیاء موقوفات یکی از وظایف مهم اوقاف و امور خیریه است» خاطرنشان کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه توانسته است iبه مقدار بسیاری موقوفات موجود را احیاء کند و این امر نیز سبب خشنودی علما و مردم شده است چراکه دستاوردی بزرگ در عرصه وقف iبه شمار می‌رود.

آیت‌الله جوادی‌آملی با اشاره iبه موفقیت در عرصه احیاء موقوفات، اعلام کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف اوقاف و امور خیریه، احیاء فرهنگ وقف است تا فرهنگ وقف در بین مردم فراگیر شود.

وی در پایان سخنان خود افزود: احیاء امور اهل بیت علیهم السلام بسیار با اهمیت است و وقف یکی از این موارد است که مورد تاکید امام رضا (ع) نیز قرار گرفته است، البته باید iبه این موضوع توجه داشت که احیاء فرهنگ وقف، نیازمند فعالیت و پژوهش‌های علمی است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.