آیت اللهی:ادبیات کی‌روش زشت و زننده بود

۲۲م آذر ،

به گزارش ممتازنیوز، هادی آیت‌اللهی در گفتگو با مهر در مورد نشست سه‌شنبه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال ضمن بیان مطلب فوق گفت: در این نشست علی کفاشیان گزارشی از حضوش در AFC و شرکت در جلساتی که داشت، را ارائه کرد. از مهمترین مصوبه‌های این نشست هم پذیرش استعفای ترابیان، اعطای سرپرستی کمیته فوتسال به رضا افتخاری، انتخاب میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست کمیته جوانان و همچنین تعیین هوشنگ نصیرزاده به عنوان سرپرست کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال بود.

فرصت یک‌ماهه به سرپرستان تازه کمیته‌ها
وی در پاسخ به این پرسش که درست است رضا افتخاری سوابق اجرایی بسیاری در فوتبال داشته اما وی چه تخصصی در زمینه فوتسال و سرپرستی این کمیته دارد؟، تاکید کرد: به سرپرست سه کمیته یک ماه فرصت داده‌ایم تا برنامه‌های مد نظر خود را تدوین کنند. سپس این سرپرست‌ها برنامه‌های خود را در نشست اعضای هیات رئیسه ارائه می‌دهند تا برای تصویب و تایید مورد بررسی آنها قرار گیرد. 

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در همین خصوص افزود: اگر برنامه‌های سرپرست سه کمیته مورد تایید و تصویب اعضای هیات رئیسه قرار نگیرد، آنها نمی‌توانند به عنوان سرپرست به کار خود ادامه دهند.

برگزاری مجمع فوق العاده اواخر بهمن‌ماه
وی در خصوص مباحث مطرح شده در مورد مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال هم تاکید کرد: همچنین در این نشست برگزاری مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال در اواخر بهمن‌ماه مورد تصویب حاضرین قرار گرفت.

دستور جلسه مجمع آتی فدراسیون فوتبال
آیت‌اللهی در مورد دستور جلسه مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال گفت: قرار است اعضای هیات رئیسه سازمان لیگ و نماینده هیات‌ها توسط رای اعضای مجمع انتخاب شوند، ضمن اینکه مسائل و مشکلات مالی فعلی فدراسیون فوتبال نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

بحث رفتن کفاشیان مطرح نیست
وی در پاسخ به این سئوال که آیا قرار است در مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال بحث ماندن یا رفتن کفاشیان به عنوان رئیس این فدراسیون نیز مطرح شود؟، گفت: به هیچ وجه بحث رفتن و استعفای کفاشیان مطرح نیست بلکه با این شرایط کار کردن نه تنها برای کفاشیان بلکه برای هر فرد دیگری نیز سخت است. مطمئن باشید کفاشیان محکم به کارش ادامه خواهد داد.

 

هزینه ۴۵۰ میلیونی برای اعزام سه تیم
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در مورد مشکلات مالی فعلی فدراسیون فوتبال هم خاطرنشان کرد: برای اعزام ۳ تیم ملی به خارج از کشور طی ۱۰ روز قبل هزینه ۴۵۰ میلیون تومانی برای ما ایجاد شده است. با شرایط مالی فعلی چطور باید این هزینه را تامین کنیم؟

بحث استعفای کفاشیان مطرح نشد
وی تاکید کرد: متاسفانه در بعضی از رسانه‌ها حتی اشاره شده که در نشست روز سه‌شنبه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال بحث استعفای کفاشیان نیز مطرح شده بود، موضوعی که به هیچ وجه صحت ندارد.

نشست اعضای هیات رئیسه با وزیر ورزش
آیت‌اللهی با تاکید بر اینکه برای حل مشکلات باید با وزارت ورزش تعامل داشته باشیم، اظهار داشت: قرار است بعضی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای پیگیری حل مسائل و مشکلات فدراسیون فوتبال و تعامل بیشتر با وزارت ورزش، هفته آینده نشستی را با وزیر ورزش و جوانان برگزار کنند.

نایب رئیس اول تا ۶ ماه مسئول فدراسیون است
وی در مورد مصاحبه اخیر رئیس فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه اگر او کنار بکشد آیت‌اللهی باید به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال به کار ادامه دهد، تصریح کرد: در این اظهار نظر کفاشیان به هیچ وجه بحث استعفا مطرح نیست بلکه ایشان از نظر شرایط اساسنامه گفته‌اند اگر کناره‌گیری کنند باید نایب رئیس اول تا ۶ ماه مسئولیت فدراسیون را بر عهده گرفته و مقدمات را برای برگزاری مجمع بعدی فراهم کند.

حضورم به عنوان رئیس فدراسیون ایراد قانونی ندارد
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سئوال که در صورت کناره گیری کفاشیان، آیا شما به سبب مشکل قانونی نمی‌‎توانید به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال به کارتان ادامه دهید؟، گفت: حضورم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال طبق اساسنامه و قوانین به هیچ وجه ایراد قانونی ندارد، اگر بعضی دوستان این موضوع را مطرح کرده‌اند، به من لطف داشته‌اند!

مذاکره با کی‌روش برای دستیار ایرانی
وی در پاسخ پرسشی دیگر که چه زمانی تکلیف دستیار ایرانی کارلوس کی‌روش مشخص می‌شود؟، افزود: نظر شخصی من این است که کی‌روش باید در شرایط فعلی دستیار ایرانی داشته باشد تا این مربی ایرانی بتواند ارتباط خوبی به ویژه از لحاظ عاطفی با بازیکنان داشته باشد. قرار است پس از بازگشت کی‌روش و تیم ملی از رقابت‌های غرب آسیا با وی در این خصوص صحبت کنیم.

ادبیات کی روش زشت و زننده بود
نایب رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص مصاحبه اخیر کی‌روش مبنی بر اینکه “در فوتبال ایران خائن‌هایی وجود دارند که با فدراسیون فوتبال قطرهمکاری می‌کنند و من آنها را پس از صعود تیم ایران به رقابت‌های جام جهانی معرفی می‌کنم”، گفت: بیان این مطلب از طرف سرمربی تیم ملی بسیار زشت و زننده است. او نباید با این ادبیات صحبت کند.

در فوتبال ایران خائن نداریم
آیت‌اللهی در پایان گفت: پس از بازگشت تیم ملی از رقابت‌های غرب آسیا قطعا در این خصوص با کی‌روش صحبت خواهیم کرد. من این اظهار نظر کی‌روش را به طور جدی کاملا تکذیب می‌کنم زیرا در فوتبال ایران خائن نداریم تا با قطری‌ها همکاری کنند.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.