آینده جشنواره موسیقی فجر روشن است

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

داوود گنجه‌ای در گفت و گو با هنرآنلاین/

داوود گنجه‌ای معتقد است، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون هنری به حوزه موسیقی اشراف کامل دارند و با هنرمندان رابطه خوبی دارند.

داوود گنجه‌ای، موسیقیدان و عضو هیات مدیره خانه موسیقی در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین دربارهٔ جشنواره موسیقی فجر گفت: صحبت‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر بیانگر آینده‌ای روشن است و امیدواریم با قول‌های وزیر فرهیخته و علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد، وضعیت حوزه موسیقی روز به روز بهتر شود.

این موسیقی‌دان در ادامه بیان کرد: همچنین تمام امید ما به آینده است و امیدواریم بعد از گذشت ۲۹ جشنواره موسیقی فجر سال آینده شاهد شکوفایی و رشد این جشنواره باشیم، زیرا جشنواره موسیقی مهم‌ترین اتفاق در این حوزه است و باید بیشتر به آن توجه کنیم.

عضو هیات‌مدیره خانه موسیقی خاطرنشان کرد: همچنین شعار تدبیر و امید در سال‌های آینده به خوبی بروز می‌کند، زیرا وعده‌ها و قول‌های مسئولین آینده‌ای روشن را در مقابل چشمان هنرمندان آورده است و تنها خواسته ما از مسئولین این است که به قول‌های خود عمل کنند.

گنجه‌ای افزود: متاسفانه جشنواره موسیقی فجر از نظر بودجه در تنگنا است ولی ما هم باید با فهم بیشتر با مسئولین همکاری کنیم تا مشکلات هر چه سریع تر برطرف شود.

داوود گنجه‌ای در ادامه تاکید کرد: به نظر من وزیر ارشاد و معاون هنری به حوزه موسیقی اشراف کامل دارند و مهم‌ترین ویژگی آن‌ها این است که با هنرمندان رابطه خوبی دارند و زبان همه را متوجه می‌شوند. در نتیجه موسیقی کم کم پله‌های ترقی را طی می‌کند، همچنین من همیشه گفتم باید از پتانسیل خانه موسیقی بیشتر استفاده شود.

 

پایان پیام/۴۶
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.