ائتلاف حزب مردم سالاری با سایر گروه‌های اصلاح‌طلب/آغاز تدوین لیست انتخاباتی

۲۶م آذر ،

رئیس ستاد انتخابات شوراهای حزب مردم سالاری به باشگاه خبرنگاران خبر داد

رئیس ستاد انتخابات شوراهای حزب مردم سالاری از تدوین لیست انتخاباتی حزب مطبوعش برای انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد.

احمد زندآور در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، دربارهٔ آخرین جزئیات فعالیت‌های ستاد  انتخابات شوراهای حزب مردم سالاری اظهار داشت: انتخابات شوراها یکی از ارکان و پایه‌های دموکراسی کشور است و حزب مردم سالاری در انتخابات شوراها حضور فعالی خواهد داشت.

وی با اشاره به تشکیل دبیرخانه ستاد انتخابات شوراهای حزب مردم سالاری در استان اصفهان، ادامه داد: کلیه احکام و دستورالعمل‌ها از تهران به اصفهان و از این استان به کل کشور ابلاغ شده و احکام مسئولین و یا روسای ستاد انتخابات شوراها در کل کشور به جز یک استان صادر شده است.

زندآور با بیان اینکه تدوین لیست‌های استان تهران و البرز  از طریق دبیر استانی تهران پیگیری می‌شود، ادامه داد: در ۲۸ استان کشور وضعیت انتخابات شوراها مشخص است و مسئولیت برنامه‌ریزی‌ها و پیگیری‌ها به دبیران استانی حزب مردم سالاری واگذار شده است.

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری با بیان اینکه لیست استان اصفهان و ۲۱ شهرستان در حال تنظیم شدن است، گفت: مردم سالاری برنامه‌ریزی‌های خود را برای تمامی شهرهایی که بالای ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارند، آغاز کرده است.

وی در ادامه این گفتگو از نهایی شدن لیست حزب مردم سالاری برای انتخابات آتی طی چند ماه آینده خبر داد.

رئیس ستاد انتخابات شوراهای حزب مردم سالاری دربارهٔ ائتلاف با سایر گروه‌های اصلاح‌طلب در انتخابات شوراها، خاطر نشان کرد: در انتخابات شوراها با سایر گرو‌ه‌های اصلاح‌طلب ائتلاف می‌کنیم و لیست انتخابات شوراها هم به تایید سایر گروه‌های اصلاح طلب می‌رسد و با آنان هماهنگ و همراه خواهیم بود.

لازم به ذکر است که چندی پیش اعضای شورای مرکزی حزب مردم سالاری میرزابابا مطهری‌نژاد را به عنوان رئیس ستاد انتخابات ریاست جمهوری و احمد زندآور را به عنوان رئیس ستاد انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برای دو انتخابات آتی برگزیدند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.