ائتلاف مستلزم تفکر اصولگرایانه است/ امیدوارم فضایی مناسب برای ائتلاف با جلیلی شکل گیرد

۲۹فروردین۱۳،

دبیرکل جمعیت رهپویان گفت: ائتلاف در صورتی به وجود خواهد آمد که در قالب جهت گیری اصولگرایانه باشد. اشتراکات اصولگرایانه اصل محوری بنده برای ائتلاف با نامزدهای دیگر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ علیرضا زاکانی دبیرکل جمعیت رهپویان در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه ائتلافش با دیگر نامزدهای انتخاباتی، گفت: ائتلاف در صورتی به وجود خواهد آمد که در قالب جهت گیری اصولگرایانه باشد. اشتراکات اصولگرایانه اصل محوری بنده برای ائتلاف با نامزدهای دیگر خواهد بود.

وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگاری مبنی بر اینکه چطور می‌توان به شعارهای انتخاباتی یک نامزد ریاست جمهوری اعتماد کرد، گفت: سوابق و قبل هرکس مهمترین تضمین برای شعارهای انتخاباتی است و اگر راستگویی و صداقت در قبل نباشد، در آینده هم طبیعتا نخواهد بود.

دبیرکل جمعیت رهپویان درپاسخ به سوال خبرنگار دیگر در خصوص اینکه اختلاف با گروه های دیگر به خصوص اصلاح طلبان نباید در مبنا  بلکه در کارکرد باشد، اظهار داشت: اصلاح‌طلبان آرمان‌های حضرت امام (ره) را زیر سوال بردند، نوع نگاه اصلاح طلبان به نظام و مردم ابزاری است، نه عدالت محور.

زاکانی در پاسخ به سوالی مبنی بر ائتلاف با جلیلی گفت: با توجه به نزدیکی و تطابق با دیدگاه‌ها، اولویت‌ها، دغدغه‌ها و فرصت‌ها با آقای جلیلی، امیدوار هستم که یک فضای مناسبی برای ائتلاف شکل بگیرد.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی دربارهٔ احتمال ائتلافش با قالیباف گفت: ما تا به حال هیچ ائتلافی با قالیباف نداشتیم.

دبیرکل جمعیت رهپویان در پاسخ به سوال خبرنگارممتازنیوز، مبنی بر چگونگی دستیابی به توازن در عرصه مسائل اجتماعی به ویژه مسئله قومیت‌ها، گفت: قومیت‌ها همیشه برای کشورمان ایران یک فرصت بوده و است و ما در نظر داریم با اجرای دقیق قانون اساسی مطالبات و خواسته های تمام قومیت ها به صورت تمام و کمال اعمال شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.