ابتکار شهید تهرانی‌مقدم برای هدف قرار دادن کشتی‌های متحرک

۲۱ آبان ،

سردار سلامی در مراسم سالگرد شهدای غدیر عنوان کرد

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت:‌ شهید تهرانی‌مقدم کاری کرد که موشک‌های منحنی زن، کشتی‌های متحرک در دریا را مورد اصابت قرار دهیم و این فناوری منحصر به یک یا دو کشور در دنیا است.

به گزارش تفسیری خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار حسین سلامی در مراسم اولین سالروز شهدای غدیر و شهید تهرانی‌مقدم با بیان اینکه اکثر موفقیت‌های این شهید از ناکامی‌های وی پایه‌ریزی شده بود، اظهار داشت:‌ کلماتی مثل ناکامی، بن‌بست و شکست برای تهرانی‌مقدم معنایی نداشت؛ او همیشه امیدوار بود و به همه امید می‌داد.

وی افزود: شهید تهرانی‌مقدم قدرت نفوذ عجیبی در قلب‌ها داشت به طوری که می‌توانست از یک انسان تنبل و سست عنصر، فردی چابک بسازد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران شهید تهرانی‌مقدم را چشمه‌سار اعتماد به نفس خواند و افزود: او کسی بود که شاید برای اولین بار توانست از موشک‌های بالستیک دشمن موشک بسازد و از آن روز به بعد دشمن فقط با موشک‌های کروز روبرو نبود.

سردار سلامی تصریح کرد: شهید تهرانی‌مقدم کاری کرد که با موشک‌های منحنی زن بتوانند کشتی‌های متحرک را در دریا مورد اصابت قرار دهیم که این فناوری تنها در یک یا دو کشور وجود دارد و این حاصل ایده‌های بدیع او بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این شهید همواره بدون هیچ ادعایی برای موفقیت کشور و اعتلای انقلاب اسلامی تلاش می‌کرد و هیچ اقدامی برای شناخته شدن و خودنمایی انجام نمی‌داد.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.