ابراز امیدواری از اکران «کلاه قرمزی و بچه ننه» در سینماهای حوزه هنری

ابراز امیدواری از اکران «کلاه قرمزی و بچه ننه» در سینماهای حوزه هنری

جام جم آنلاین: پخش‌کننده فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و بچه ننه» اظهار امیدواری کرد تا مشکل اکران این فیلم در سینماهای حوزه هنری برطرف شود و شورای صنفی اکران فیلم هم رای به نمایش این اثر در سالن‌های حوزه هنری دهد.

علی سرتیپی در این باره به ایرنا گفت: فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و بچه ننه» ظرفیت بالایی برای فروش در سینمای ایران دارد و بدون شک مخاطبان با این اثر سینمایی ارتباط برقرار می‌کنند.

او ادامه داد: حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی مشکلی برای نمایش این اثر در سالن‌های این نهاد فرهنگی ندارد و امیدوارم با همکاری شورای صنفی نمایش، مشکل اکران این فیلم در سینماهای حوزه هنری برطرف شود.

این تهیه‌کننده سینما یادآور شد: سینمای ایران بدون اغراق این روزها چشم به اکران فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» دارد و این اثر سینمایی عید فطر به اکران عمومی خواهد رسید.

سرتیپی تاکید کرد: تلاش ما بر این است فیلم «کلاه قرمزی و بچه ننه» در ۷۰ سالن سینمایی سراسر کشور اکران عمومی شود.

او با بیان این‌که ظرفیت فیلم کلاه قرمزی و بچه ننه برای آوردن دوباره خانواده‌ها به سینما فوق‌العاده است، گفت: بدون شک کودکان، نوجوانان، جوانان و کهنسالان همه با این اثر سینمایی ارتباط خوبی برقرار خواهند کرد و همه خانواده‌ها به نوعی حس خاطره‌انگیزی به کاراکتر کلاه قرمزی و پسرخاله دارند.

پخش‌کننده فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و بچه ننه» اظهار امیدواری کرد: این فیلم بدون هیچ مشکلی با همکاری همه نهاد‌ها به‌منظور آشتی دوباره مخاطبان با سینما به‌صورت گسترده نمایش عمومی داده شود.

فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و بچه ننه» به کارگردانی ایرج طهماسب تولید شده است. این اثر سینمایی سومین بخش از مجموعه فیلم‌های کلاه قرمزی محسوب می‌شود و پیشتر فیلم‌های کلاه قرمزی و پسرخاله و کلاه قرمزی و سروناز به کارگردانی طهماسب ساخته شده بودند.

شورای صنفی نمایش فیلم پیشتر اعلام کرد که فیلم سینمایی «کلاه قرمزی و بچه ننه» برای اکران در سینماهای حوزه هنری مناسب نبوده و با ارزش‌های مورد نظر مسئولان این نهاد فاصله دارد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.