ابراهیمی:مقابل ذوب‌آهن کارسختی درپیش داریم

۲۳م دیماه ،

امید ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط سپاهان برای دیدار روز یکشنبه خود مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: به هر حال شرایط دو تیم در جدول رده‌بندی این مسابقات به گونه‌ایست که هیچ یک از دو تیم در این مسابقه نمی‌تواند امتیاز از دست دهد و هم سپاهان و هم ذوب‌آهن برای رسیدن به امتیاز این مسابقه تلاش بسیاری خواهند کرد.

وی ادامه داد: ما نیز با توجه به اینکه در کورس قهرمانی هستیم، در دیدار با ذوب‌آهن محکوم به پیروزی هستیم زیرا در صورتی که در این مسابقه امتیاز از دست دهیم، کارمان در ادامه بسیار دشوار می‌شود و به همین دلیل با همه توان قدم به میدان می‌گذاریم تا پیروز بازی باشیم.

هافبک سپاهان تصریح کرد: اگرچه ذوب‌آهن در حال حاضر در جدول رده‌بندی شرایط خوبی ندارد اما همه می‌دانند که این تیم، تیم قدرتمندی است و برای دیدار با سپاهان با همه قوا به میدان می‌آید. این تیم بعد از اتفاقات ابتدای فصل در حال حاضر شرایط خوبی دارد و بدون شک کار ما در این مسابقه سخت است.

وی اضافه کرد: شرایط کنونی ذوب‌آهن اصلا مطلوب هواداران این تیم و مردم اصفهان نیست و من و سایر بازیکنان سپاهان نیز از جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی ناراحت هستیم و امیدوارم ذوب‌آهن به شرایط اوج خود بازگردد.

ابراهیمی با اشاره به از دست رفتن صدر جدول و جایگاه سپاهان در جدول رده‌بندی بیان داشت: به هواداران سپاهان اطمینان می‌دهم که تیم ما به شرایط ایده‌آل خود بازگردد و بار دیگر به صدر جدول برسد و برای چهارمین بار پیاپی قهرمانی لیگ برتر را ازآن خود کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.