ابراهیمی: ذوب‌‌آهن را نابود کردند

۱۳خردادماه،

خسرو ابراهیمی در مورد لغو دیدار پاس همدان و ذوب آهن در مرحله پلی آف لیگ برتر گفت: با لغو این بازی وضعیت ما بدتر شد. کل لیگ آینده را از دست دادیم و از همه تیم‌ها عقب افتادیم. امسال با این برنامه‌ریزی ما را نابود کرده‌‌اند و با سیاست‌های نادرست و نابجای خود ابتدا دو تیم خوب جنوب را از میدان به در کردند و حالا چنین بلایی را به سر ذوب آهنی که قدمت ۵۰ ساله دارد آوردند.

به گزارش فارس ، وی در مورد اینکه آیا راضی می باشند بدون ملی‌پوشان بازی کنند خاطرنشان کرد: بدون حضور ملی‌پوشان به هیچ وجه راضی نیستیم که به میدان برویم. اگر برنامه‌ریزی درست بود همزمان با مسابقات دیدارهای پلی‌آف نیز باید به اتمام می‌رسید. یک فصل فرسایشی برای ما ادامه دارد و هنوز نمی‌دانیم چه باید بکنیم.

ابراهیمی تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که به تیم ملی کمک کنیم و پرچم کشور عزیزمان در بیرون از مرزها برافراشته شود. بازیکنان ما در تیم ملی حضور دارند و نمی‌توانیم آنها را بگیریم اما باید به شرایط تیم ما نیز اندیشید.

مدیرعامل ذوب آهن تاکید کرد: باید اساس کار را درست کرد. برای پیشرفت فوتبال ملی باید بخش های پایه را قوی کنیم و وقتی به این موضوع اهمیت نمی‌دهیم نمی توانیم برداشت مناسبی داشته باشیم. اساس فوتبال برنامه‌ریزی است و باید زیربنای خود را بازسازی کنیم.

وی در مورد اینکه چه پیشنهادی برای برگزار شدن بازی پلی آف دارد اظهار داشت: هیچ پیشنهادی نمی‌توانم بدهم بعد از مسابقه با کره اگر بخواهیم در حالتی خوشبینانه زمان بازی رفت را مشخص کنیم در تاریخ چهارم یا پنجم تیر است و دیدار برگشت باید تا روز دهم همین ماه برگزار می‌شود آن وقت لیگ از ۲۰ اردیبهشت برگزار می‌‌شود و این در شرایطی است که ما نه زمان تمرین و نه زمان بستن تیم را داشتیم. نه می توانیم بازیکنان را حفظ کنیم و نه می‌توانیم با کسی مذاکره انجام دهیم شرایط برای ما بسیار غیرمنطقی است.

ابراهیمی در مورد تمدید قرارداد فرهاد کاظمی و اینکه چه برنامه‌ای از انجام این کار داشتند گفت: چه باید بگوییم اصلا چه برنامه‌ای می‌توانیم داشته باشیم. با برنامه‌ای که فدراسیون گذاشت ذوب آهن نابود شد و با این کار تیم ما را از بین بردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آرزو دارم تیم ملی فردا پیروز شود و به این مسئله افتخار می‌کنیم. هدف ما ارتقاء تیم ملی است و در این راستا تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم. متاسفانه خودمان به فکر یکدیگر نیستیم و اگر باشگاه‌ها نباشند تیم ملی نیز نمی‌تواند کاری انجام دهد. امیدوارم هرچه زودتر تدبیری برای این مسئله اندیشیده شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.