ابراهیم‌زاده:تفکرات قاسمپور درمس حکم‌فرماست

۱۰م دیماه ،

منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مس کرمان در خصوص آخرین شرایط تیمش قبل از این مسابقه اظهار داشت: اگر به نیم‌فصل دوم نگاه کنید می‌بینید که پرسپولیس بازی‌ها را خوب آغاز کرده، گهر در خانه خودش بازی می‌کند و این مسائل نشان می‌دهد که سختی بازی‌ها قابل توجه است.

وی افزود: بازی فردا مقابل مس می‌تواند ما را حتی بالاتر از این تیم قرار داده و از نیمه پایین جدول جدا کند. با توجه به جذب بازیکنان جدید می‌توانیم موثر باشیم و درست است که مس با مربی جدید به این مسابقه می‌آید اما تفکرات قاسمپور روی تیم مس حکمفرما شده است.

به گزارش فارس،وی ادامه داد: رضا عنایتی خوب کار می‌کند و بازیکنان باتجربه روند خوبی دارند. همانطور که سهراب بختیاری زاده برای صبا خوب بازی می‌کند جوانان ما خوب کار کنند و از باتجربه‌ها درس بگیرند.

سرمربی تیم نفت تهران در خصوص اینکه این روزها ایمان موسوی برای استقلال گلزنی می‌کند و آیا شما از انتقال وی به استقلال پشیمان نیستید یا خیر گفت: هر وقت موسوی گل بزند این سوال را از من می‌پرسند در این که این بازیکن شاخص و تاثیر‌گذار است شکی نیست اما ما در برخی از پست‌ها نیاز به بازیکن داشتیم و استقلالی‌ها خواسته بودند که این بازیکن را معاوضه کنند. البته تیم‌های دیگر هم موسوی را می‌خواستند اما به این خاطر که ما به جای موسوی بازیکن می‌گرفتیم او را معاوضه کردیم. البته معاوضه این بازیکنان یک تفاوت داشت چون موسوی تا آخرین روز با ما تمرین می‌کرد و آماده در اختیار استقلال بود اما میثم حسینی و منوچهری نزدیک به ۱۲ روز تمرین نداشتند.

وی در خصوص اینکه آیا باشگاه بازیکنان مدنظر او را به خدمت گرفته‌ است یا خیر گفت: آن بازیکنانی که لازم بود را گرفتیم و اگر بازیکنان ما سلامت باشند کاملتر می‌شویم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می‌توانید سهمیه لیگ آسیا را بگیرید یا خیر گفت: این سوال را بارها جواب دادم. تمام تیم‌ها حتی پرسپولیس به این فکر می‌کنند که سهمیه آسیایی بگیرند. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما ما تلاش می‌کنیم که سهمیه بگیریم اگر این اتفاق نیفتاد فردا نگوئید که ابراهیم‌زاده بی‌ربط این حرف را زده است چون همانطور که گفتم ما تلاش می‌کنیم که سهمیه بگیریم.

خبرنگاری پرسید شما قولی به مسئولان باشگاه نداده‌اید که ابراهیم‌زاده گفت: این را از مسئولان باشگاه بپرسید.

در حالی که نشست خبری به پایان رسید سرمربی تیم نفت تهران از خبرنگاران سوال کرد که آیا نماینده دو رسانه در اینجا حضور دارد یا خیر که خبرنگاران اعلام کردند نمایندگان این رسانه‌ها در اینجا نیستند. ابراهیم زاده با گلایه از آنها گفت بعد از بازی با راه‌آهن دروازه‌بان ما یک پنالتی را مهار کرد اما آنها نوشته بودند که حریف پنالتی را به بیرون زده است. ضمنا مصاحبه بعد از بازی ما به این صورت انجام شد که گفته بودم راه‌آهنی‌ها فشار زیادی وارد کردند اما ما هم می‌خواستیم بازی را مدیریت کنیم ولی متاسفانه نوشته بودند ما زیر توپ زدیم و بازی را بردیم خواهش من از آن رسانه این است که اگر حرفی را که من نزده‌ام ننویسند شما می‌توانید تحقیق کنید چون رسالت خبرنگاری دارید و من هم برایم رسانه‌ها مهم است اما چه خوب اینکه واقع‌بینانه همه چیز را بنویسید.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.