ابراهیم‌زاده: روی اشتباهاتمان گل می‌خوردیم

۲۳م اسفند ،

مسعود ابراهیم زاده در مورد تساوی ۳ بر ۳ تراکتورسازی مقابل الجیش قطر گفت: در ابتدای بازی عملکرد خوبی نداشتیم اما رفته رفته بهتر شدیم و توانستیم به گل برسیم. متاسفانه در این دیدار گل های بدی را دریافت کردیم. گل هایی که خوردیم روی تاکتیک و توانایی بازیکنان الجیش نبود بلکه با اشتباهات خودمان این گل ها به ثمر رسید.

به گزارش فارس ، وی پاسخ به اینکه چرا تراکتورسازی روی ضدحملات شکننده نشان می داد، عنوان کرد: بازیکنانمان از لحاظ بدنی خیلی خسته بودند. هر ۴ روز یکبار بازی می کنیم و این موضوع روی تیم فشار زیادی ایجاد کرده است. بعد از بازی با الجیش هنوز نخوابیدیم و آن وقت چند روز دیگر باید با سپاهان بازی کنیم. اگر در بازی هم اشتباهی صورت می گرفت کل تیم مقصر می باشند و نباید تقصیرات را گردن یک نفر انداخت.

بازیکن تراکتورسازی تأکید کرد: بازی های خوبی انجام دادیم و یکی از مدعیان صعود از گروهمان هستیم. اگر الشباب را شکست دهیم و نتیجه بگیریم صعودمان قطعی می شود.

وی در مورد اینکه روز ۸ فروردین برای آن ها بازی گذاشته اند،‌ عنوان کرد:‌ فکر نمی کنم چینین بازی برای ما گذاشته باشند. آن طور که قبل از قطر خبر داشتیم می گفتند این بازی لغو است اما اگر واقعا چنین تصمیمی گرفته باشند از این موضوع آسیب می بینیم. ۸ فروردین باید با داماش بازی کنیم و ۴ روز بعد به عربستان سفر کنیم و در آن شرایط آب و هوایی به مصاف الشباب برویم. وضعیت خیلی سخت است. امیدوارم این برنامه کنسل شود چون این اتفاق به نفع ما است. تراکتورسازی اکنون نماینده فوتبال ایران است و مثل تیم ملی برای ایران بازی می کند. باید شرایط تیممان در نظر گرفته شود تا از این شرایط آسیب نبینیم. واقعا نمی دانم چرا این طور برنامه ریزی کردند.

ابراهیم زاده در مورد دیدار مقابل سپاهان در هفته سی‌ام لیگ برتر عنوان کرد:‌ بازی مقابل سپاهان مثل دیدار برابر استقلال بسیار حساس است. متاسفانه امتیازات دیدار با استقلال را از دست دادیم. باید در این دیدار نتیجه بگیریم تا همچنان در جدول بتوانیم با حریفانمان رقابت کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.