ابراهیم جوادی: کشتی گیران المپیکی به این حمایت ها نیاز دارند

‘ابراهیم جوادی’ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد:

حضور ‘محمد عباسی’ وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران اعزامی به بازی های المپیک لندن توانست روحیه و انگیزه ملی پوشان کشتی را بهبود بخشد و به نوعی آنان را در سخت ترین شرایط آماده سازی با شارژ روحی همراه سازد.

وی تصریح کرد: افزایش جوایز نقدی مدال آوران المپیکی و همچنین در نظر گرفتن حقوق و مزایای مادام العمر برای ملی پوشان افتخارآفرین در بازی های المپیک لندن، گامی مثبت برای حمایت از قهرمانان ملی است که این اقدامات را در آستانه اعزام به المپیک لندن باید به فال نیک گرفت.

دارنده چهار مدال طلای کشتی آزاد قهرمانی جهان ادامه داد: خوشبختانه شرایط روحی و فیزیکی مردان المپیکی ما نویدبخش روزهای درخشانی در المپیک لندن است. بدیهی است کاروان کشتی ایران همواره امید اصلی افتخارآفرینی در رقابت های معتبر بین المللی همچون بازی های المپیک است که باید در بهترین شرایط قرار داشته باشد.

جوادی با اشاره به تمرینات منظم و مطلوب کشتی گیران المپیکی ایران خاطرنشان کرد: تمرینات کیفی ملی پوشان کشتی، نشان از انگیزه و توان بالای آنان برای حضور در المپیک دارد و این نکته در تمریناتی که در حضور وزیر ورزش و جوانان و هیات همراه برگزار شد، به وضوح مشخص بود.

پیشکسوت کشتی آزاد کشورمان در خاتمه به لزوم فضایی آرام و به دور از حاشیه اشاره کرد و گفت: کشتی گیران المپیکی ما روزهای حساس و سرنوشت سازی را پشت سر می گذرانند و تمامی اطرافیان این تیم اعم از مسوولان فدراسیون کشتی و اعضای کادر فنی تا رسانه ها و اهالی کشتی باید یار و یاور ملی پوشان اعزامی به بازی های المپیک لندن باشند.

ورزشی. ** ۹۱۶۲ ** ۱۵۸۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۶۲۲۱


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.