ابزاری برای عکاسی با آی‌فون و موبایل‌های آندرویدی

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

در حالی که عکاسی با موبایل در سال‌های اخیر رونق بسیاری گرفته است و به همین سبب شرکت‌های تولیدکننده سعی دارند، گوشی‌هایی با لنز و دوربین‌های با کیفیت‌تر را به بازار عرضه کنند. این در حالی است که لوازم جانبی متنوعی هم برای عکاسی با موبایل هر روز به بازار عرضه می‌شوند که می‌توانند توجه خریداران و عکاسان را به خودشان جلب کنند.
 
PanoPal هم یکی از این لوازم جانبی ویژه عکاسی با موبایل است که به تازگی برای آی‌فون و موبایل‌های آندرویدی به بازار عرضه شده است و انتظار می‌رود با استقبال خوبی هم در بازار مواجه شود. این ابزار دارای یک اسلات برای قرار گرفتن گوشی‌های مختلف است که امکان سازگاری و تغییر اندازه بر اساس مدل‌های مختلف را هم دارد. کاربران این محصول امکان عکاسی پانوراما و حتی عکاسی در شرایط آب و هوایی مختلف را هم در اختیار دارند. 
 
نکته جالب این است که این ابزار مجهز به یک دستگاه کنترل از راه دور است که امکان انجام کارهای مختلف از راه دور را هم با این ابزار امکان پذیر می‌کند. PanoPal در پنج رنگ متنوع عرضه شده است و از یک باتری قابل شارژ هم بهره می‌برد که در هر بار شارژ از طریق کامپیوترهای شخصی امکان کار تا چهار ساعت را دارد. اگر به داشتن این ابزار جالب علاقه‌مند شده‌اید بهتر است، بدانید که برای خرید آن باید ۳۵ دلار بپردازید.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.