ابعاد جدیدی از گزافه گویی های ضد انقلاب + تصویر سند

ما هستیم: وعده خداوند یکتا بر شکست و نفاق جبهه باطل این روزها بیش از هر زمان دیگری نمود پیدا می کند،این وعده پروردگار عالم است و ما بر آن اعتقاد داریم،دعوای «امید دانا» دانشجویی که با توهین به رهبری در جریان اغتشاشات پس از انتخابات ۸۸ راهی زندان شد و پس از آن به کمک سلطنت طلبان توانست از کشور فرار کند با جمشید شارمهد از انجمن پادشاهی ایران نه تنها این دو بلکه طیف بسیار گسترده ضدانقلاب را درگیر خود کرده است.

 
نکته جالب توجه در این دعوا «نسرین ستوده» وکیل «آرش رحمانی» است،لازم به ذکر است که آرش رحمانی در جریان انتخابات ۸۸ از سوی انجمن پادشاهی برای ایجاد اغتشاش و آشوب آموزش داده می شود،بنابر اعترافات آرش رحمانی در دادگاه آموزش های انجمن پادشاهی در ابتد رنگ و بوی ترور و بمب گذاری نداشت اما بعدها با آموزش هایی که «امید» به آنها می داد جریان به سمتی پیش رفت که کشتن و تلفات انسانی هدف نهایی عملیات ما در اغتشاشات ۸۸ بود!



 
اما نسرین ستوده با وجود اعتراف های «آرش رحمانی» و «بیژن عباسی» مبنی بر عضویت در انجمن پادشاهی و اقدام به عملیات تروریستی در ایران به صورت مداوم در رسانه های ضدانقلاب نظیر صدای آمریکا و … به عنوان میهمان تلفنی حضور پیدا می کرد و به سم پاشی علیه جمهوری اسلامی ایران می پرداخت؛این در حالیست که اکنون جمشید شارمهد اکنون آنان را عضو گروهک انجمن پادشاهی ایران می خواند و با امید دانا که خود را زندانی سیاسی می داند بحث و مجادله می کند.
 
عناصری که خود را ضدانقلاب می دانند نه تنها با یکدیگر اختلاف عقیدتی دارند بلکه یکدیگر را با انواع و اقسام فحش ها و حرف های رکیک لقب داده و همدیگر را عامل جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور خطاب می کنند! این در حالیست که از دیر باز تاکنون شاهد شعار کلیشه «اتحاد» از سوی اپوزسیون بوده و هستیم غافل از اینکه وعده حق بر نفاق جبهه باطل استوار است.
 
 
منبع:ما هستیم


بولتن نیوز | bultannews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.