ابهت پوشالی اشرار مست خزانه تهران شکسته شد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

سرهنگ صالحی از دستگیری دو تن از اراذل و اوباش سطح دو منطقه خزانه تهران خبر داد.

 
 
به گزارش  گروه حوادث باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس،سرهنگ احمد صالحی رییس کلانتری ۱۶۰ خزانه دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار ما از دستگیری سه شرور محله خزانه تهران خبر داد و افزود:متهمان با تخریب اموال عمومی،شرارت،عربده کشی مستانه،نزاع دسته جمعی باعث رعب و وحشت در بین ساکنان محل شده بودند که با تلاش ماموران کلانتری ۱۶۰خزانه با اجرای طرح مهار در عملیاتی ضربتی شناسایی و دستگیر شدند.
 
به گفته وی شامگاه سی ام مهرماه خبری تحت عنوان شرارت و عربده کشی در خیابان ۱۸متری تختی،فلکه دوم منطقه خزانه تهران از طریق تماس تعدادی از شهروندان ساکن در محله مذکور با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به کلانتری ۱۶۰ خزانه مخابره شد و به دلیل حساسیت موضوع به سرعت در دستور کار ماموران این یگان قرار گرفت.
 
سرهنگ صالحی با اشاره به اینکه یکی از شاخص های طرح امنیت محله محور، شناسایی و دستگیری اراذل و اوباشی است که اقدام به شرارت می نمایند و این موضوع نیز مورد تاکید سلسله مراتب فرماندهی است،تحقیقات ماموران در جهت شناسایی و دستگیری عاملان شرارت آغاز شد.
این مقام انتظامی در پلیس پایتخت ادامه داد:ماموران پس از حضور در محل به بررسی موضوع پرداختند، تحقیقات پلیسی حکایت از آن داشت که سه جوان شرور با یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ ضمن تخریب اموال مردم باعث ایجاد رعب و وحشت در میان اهالی محل شده اند که به دنبال این موضوع ماموران به سرعت تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی عاملات شرارت های اخیر آغاز کردند.
 
وی با اشاره به اینکه در اطلاعاتی که از اهالی محل به دست آمد مشخص شد متهمان سه جوان شرور هستند که با استفاده از یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ مشکی رنگ دقایقی پیش از محل گریخته اند به دنبال این موضوع،فرار متهمان به مرکز پیام کلانتری اعلام و دقایقی بعد به تمام واحدهای گشتی اعلام شد.
 
به همین منظور تعقیب و مراقبت پلیسی آغاز و دقایقی بعد یکی از واحدهای گشتی موفق به شناسایی متهمان شدند سه جوان شرور به محض مشاهده پلیس فرار را بر قرار ترجبیح داده و به سرعت متواری شدند.
 
این مقام مسئول در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ یادآور شد:یکی از واحدهای گشتی پس از اینکه سه بار دستور ایست داد و با بی توجهی راننده خودرو مواجه شد دو تیر هوائی از اسلحه سازمانی خود به سمت لاستیک عقب خودرو نشانه رفت و موفق شد با مهارت تمام ضمن هدف قرار دادن لاستیک خودرو را از ادامه حرکت بازدارد.
 
 
کلانتر ۱۶۰خزانه با توقف خودرو، متهمان طی یک عملیات ضربتی دستگیر و برای تخقیقات بیشتر به کلانتری منتفقل و تحت بازجویی های پلیسی قرار گرفتند.در خلال بازجویی های پلیسی مشخص شد متهم ردیف اول “محمد.ک”۲۳ ساله از متهمین فراری و تحت تعقیب همین یگان بوده و قبلاً نیز به جرم شرارت و تخریب در تاریخ ۲۱ شهریورماه سال جاری بازداشت شده بود و متهم دیگر که “حسین.م”۲۳ ساله همدست “محمد” از اراذل و اوباش به نام منطقه هستند و سوابقی چون تخریب اموال مردم و قمه کشی،عربده کشی و تظاهر مستانه در پرونده ای مجرمیت آنان وجود دارد.
 
سرهنگ احمد صالحی با اشاره به اینکه متهم دیگر که هویت وی “میلاد.ن” اعلام شده با استفاده از شلوغی محل موفق به فرار شده و شناسائی مخفیگاه و دستگیری وی همچنان در دستور کار قرار دارد.
 
وی در ادامه خاطر نشان کرد:متهمان پس از دستگیری به داسرای ناحیه ۱۶ تهران فرستاده شدند و بازپرس شعبه اول دادسرای ناحیه ۱۶ تهران متهمان پرونده که از اراذل و اوباش سطح دو منطقه خزانه می باشند و به دلیل تخریب اموال مردم، قمه کشی و عربده کشی مستانه در آدرس ۱۸متری تختی فلکه دوم با هماهنگی مقام قضایی یک روز پس از دستگیری جهت شناسائی شکات احتمالی و درس عبرت دیگر افرادی که قصد اخلال در نظم عمومی در آینده را دارند در محل وقوع جرم در حضور مردم،اهالی محل و کسبه گردانده و پرده از هویت پوشالی آنان برداشته شد.
 
گفتنی است،این اقدام ماموران کلانتری۱۶۰خزانه و سرعت عمل آنان در شناسایی و دستگیری متهمان و افشای هویت پوشالی اراذل و اوباش منطقه رضایت خاطر شهروندان را به همراه داشته و اهالی و کسبه محل با نصب پلاکارد از این اقدام پلیس تشکر کردند. /ل
 
 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.