ابوترابی: دولت همراه لایحه بودجه، لایحه یک دوازدهمی ارایه کند

۳۰م دیماه ،

15-20.jpg

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از دیرکرد دولت در ارائه بودجه به مجلس، خواستار ارائه بودجه توسط هیات رییسه مجلس شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نادر قاضی‌پور در اخطاری در خصوص دیرکرد ارائه بودجه توسط هیات دولت، گفت: پانزده بهمن مجلس مجددا باز می‌شود و دو ماه از زمان قانونی ارائه بودجه قبل است، بنابراین ۴۵ روز به عید باقی می‌ماند که اگر نمایندگان یک ساعت هم تعطیلی نداشته باشند و عین ۴۵ روز را کار کنند باز پنج روز کم می‌آید.

وی ادامه داد: بنابراین پیشنهاد می‌کنم هیات رییسه مجلس طرح بودجه ۹۲ را ارائه کند چرا که از این دولت لایحه بودجه در نمی‌آید.

قاضی‌پور همچنین نسبت به تذکر یکی از نمایندگان در خصوص حضور مشاور رییس مجلس در قوه قضاییه در جلسات مجلس، اظهار کرد: روزانه ۱۰۰ نفر از دولت به مجلس می‌آیند حالا که حاج آقا بنایی برای رفع مشکلات قوه قضاییه با نمایندگان با بزرگ‌منشی و کدخدایی در مجلس حاضر می‌شوند چه سنگینی بر بعضی اشخاص دارد.

ابوترابی‌فرد که ریاست جلسه امروز را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر، گفت: طبق قانون، لایحه بودجه را باید دولت ارائه کند البته تذکر شما وارد است و زمان بسیار کم و محدودی برای بررسی بودجه باقی مانده و مجلس با محدودیت‌های جدی زمانی روبرو می‌شود، در ضمن دولت باید بداند همراه لایحه بودجه باید لایحه یک دوازدهمی نیز ارائه کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.